• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Det är fö en ständig diskussion bland mina tjejkompisar (jag har bara en som har barn och hon bor i en annan stad så hon ingår inte här i detta gänget). Ingen av oss har barn (vi som diskuterar alltså), och diskussionen går alltså huruvida man kommer att försvinna helt de första 6 månaderna och när man återvänder från amningsgruvan, så kommer man bara prata barn. Har en kompis som har haft singelfester där det var endast en tjej som hade barn och det enda hon pratade om var att frysa in hemmagjord barnmat i fryskuber... De andra singeltjejerna var väl inte helt roade om man säger så... Men hon verkade inte fatta att ingen var intresserad. HOPPAS man inte blir sån!!!

• mugglesfan

Inte alls dum för den där sidan är ju inte bäst... Men gratis! Om ngn har ett annat bättre förslag så shoot!

Man går till Min dagbok och sedan till Beta Läslayout (misstänker att det här aldrig kommer att bli annat än beta...)

• Skärgårdsbruden

Tack Muggles!

Vad söta ni är tjejer! Ska skicka en bild så ni får se hur jag ser ut också.

• Snart så....

Borde man ha massa mail att vänta än hemma nu med andra ord?

• mugglesfan

Jag skickade ett mejl med inloggningsdata till er. Men bara ett...

Gud vad gott det är att vara hemma tidigt från jobbet för en gångs skull - känns som om man fått en dag extra ledigt el nåt!

• Liten med Mindre

Åh, nu får jag gå från jobbet också. :) Iväg och cykla och bli uppiggad, innan jag ska rusa hem och krama Mannen. :) Mmmmmassor.

Kram!

• sweetstreet

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj Tjejer!!!!!!!!

Sorry har inte hunnit in på tråden förrän nu och nu har ni väl gått hem allihop?? :(

Jaja, har iallfall kollat in bilderna från er träff! Shit!!! Ni ser ju alla ut som värsta supermodellerna!!!!!!!!!!!!!!! :)
    Skitkul med ansikten till nicken, men shit ad det kommer att ta tid för mig att vänja mig vid att ni har "riktiga" namn och inte heter era nick!!! :D :D :D

Självklart ska ni få bild på mig med!
    Tänkte helt enkelt göra det jäkligt lätt för mig och ge er adressen till vår hemsida. Vi har gjort en nu sedan vi flyttade från Sverige, så att folk därhemma ska kunna ha lite kolla på vad vi gör här borta.
    Just för tillfället är den sjukt icke-uppdaterad tyvärr. För hela hösten har varit knasigt mycket att göra så vi har liksom totalt kommit efter. Men ska försöka fixa till detta lite nu när man kommer vara lite julledig! :)
    Men det finns ju iallafall bilder på mig (och oss) där.
    Jag mailar länken till Mindre! Så får hon skicka vidare den till alla, eftersom jag gissar att det är hon som har koll på allas adresser?

• sweetstreet

muggles jag lyckdes inte hitta vår bilddagbok??!!
    Jag vet att jag är j-gt dålig på många teksniksa saker, men här gick jag verkligen totalt vilse på vägen tor jag...
    *kliar mig i huvvet*

• sweetstreet

Sniff sniff!
    Vad är det som osar...

Ja tyvärr är det inte något Plus som för Snartis, utan det är lukten av ett nytänt Liljeholmens!!
    Jag Lyckades hitta oss på nätet Muggles!!!! :)

• sweetstreet

Kanske är jag inte helt korkad iallafall??? ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???