• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Frejis: nix jag tränar på ngt som heter Fysiken här i Götet. Samma princip som Sats och Friskis dock. Brukar köra ngt som heter Järngympa (1,5h intensivgympa med järnstång för extra styrka - tror det brukar kallas pump el nåt på de fräckare ställena ). Idag dock bara vanlig intensivgympa. Hjälp vad trött jag var! 2 veckor i Thailand sippandes oändliga mängder Mojitos kanske inte hjälpte upp konditionen...

sweet: apropå det, jag håller fullständigt med dig. Har du också en sådan viskande röst alltså? Hmmmm... intressant.

Jag har förresten också känt av stickningar i sidomagen när jag skrattar till el vrider mig snabbt.

Jag har hur många symptom som helst! Moahahhhahaaaa... jag är gaaalen

• Moppy

Usch, för att hålla mig sysselsatt har jag syndat och varit inne på FL. Usch fy bort, bort! Kommer hela tiden till obehagliga länkar som saker man INTE vill veta...

Nu stannar jag i favvistråden minsann!

• Moppy

vad har du mer för symptom Muggles? remind me... *galna symptomletaren*

• mugglesfan

sweet förresten, inte deppa än. Gå med i min klubb istället: hitta på så många symptom du kan! Mkt roligare...

Jag har:
    - haft en slemmig rödbrun flytning (i söndags)
    - haft stickningar i ena bröstet (igår)
    - stickningar i sidomagen vid skrattattacker och snabb vridning av överkroppen (igår och idag)
    - haft aladåb (idag)
    - dålig kondis (idag)

Kan du kontra ellerrrrr? (Fasen, det känns nästan som om jag går på Rrrrosenrrrroooot el nåt)

Osymptom:
    - finnar vilket tyder på mens på inkommande

• mugglesfan

Moppy: jag måste vara tankeläsare - jag skrev det innan jag såg din fråga - HA, jag ÄR galen! Saidaaa.....

• Victory

Hmm... här är det inte lätt att hänga med i svängarna! Och omöjligt att läsa ikapp! KÄnner mig bara tvungen att svara på Muggles inlägg för... ca 10 sidor sen
    Jag har inte läst i tråden tidigare utan upptäckte den nyligen när jag återgick till BT från FL för en stund. Annars hade jag nog inte kunnat hålla mig från att skriva!
    Jag håller med om att FL är lite för hysteriskt, BIM-listor överallt, man blir ju stressad för mindre!

Jag tror i alla fall att jag har äl nu i dagarna och jag tror att vi har lyckats pricka rätt (dock med heminseminationsmedtoden). Hoppas att det funkar!

• Frejis

1,5h pass, det var inte lite. Pump på Sats tar i vanliga fall "bara" en timme... jag VILL kunna gå och träna, är förkyld och har inte tränat på en hel vecka :(

Ska vi prata lite symptom?... jag känner av ägglossningen även om jag inte har någon ägglossning just nu. Maken kommer hem ikväll efter sin resa så jag vet vad jag kommer att göra ikväll *rodnar lite*

Muggles - jag måste ha missat det helt, men var i Thailand var ni? Vår bröllopsresa gick nämligen till Thailand fast det var för ett år sedan.

• mugglesfan

Moppy: vad såg du på FL - jag är så himla nyfiken av mig? Viska i mitt öra bara (så de andra inte hör, jag lovar att inget avslöja)

• Moppy

Muggles - sorry you dont want to know, det var hemska trådar som döda barn och annat. iiii bort bort!!

Ska vi göra en gemensam symptomlista? jag hakar på din..

• mugglesfan

Frejis: vi var på Koh Lanta. Svenskö, jag vet. Thailand = Nya Mallis, jag vet. Hur boring som helst... (tycker säkert vissa). Men vi fick det vi ville: lyx till rimliga priser! Supergod mat (för att inte nämna Mojitosarna!), underbar service, görfina hotell, sol, bad, snorkling, dykning, ...

Jag skulle gärna velat åka till ngt mer exotiskt (Västindien, Maldiverna, Mexico, ...) men vi sparar ju till vår lägenhet som vi ska flytta in i nästa år. Måste ha nya möbler...

victory: aaaahhh, jag trodde du hade läst vår tråd ett tag utan att ge dig till känna (inte alltför ovanligt inser man efter ett tag).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???