• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Jag vet, jäkla idioter, de kunde ju för fabien sagt till liiiiiite tidigare, nu hade jag ju hunnit tacka nej till fester på trettonafton, bokat in semester med företag mitt och en massa annat, så får jag reda på det nu. Fan ta dem, de ska få ångra sig!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Hur som helst, jag får hoppas att Pick'n lever o mår bra nu i stället, och om han gör det så skiter jag i Dubai och åker dit med maken på semester senare i vår ändå.

Sen ska jag bjuda hem alla er på Arabisk afton till mig, med magdans, dish-dash, kameler och vattenpipor! Så det så!

• mugglesfan

Jag kan också rapportera NADA idag!

Har en prel-planerad skidweekend inplanerad till v13, och den ska bekräftas på måndag. Så om jag inte fått besök av jäkeltant på måndag ska jag testa. Men inte slöseri med tester redan på söndag.

**ställer in mig på MENSMINUS**

(förresten - ett yttepyttesymptom idag: luciatåget sjöng så vackert att jag nästan fick tårar i ögonen - jag som i vanliga fall inte är särskilt blödig . Symptom, HA! Ingen är så lättluras som en själv!!!)

• mugglesfan

pirr: kul att "se" dig här igen! Undrar just vad Eden tog vägen?

Cicci: vad tråkigt med Dubai. Jag håller med frullan att det var lite kass planering av dem. Vad var det för program nu igen - När och fjärran el nåt?

• mugglesfan

Ikväll ska det fö drickas vin med tjejkompis - denna dekadens!

Det var förresten intressant det du skrev Cicci om att fostret lever i sin hinnsäck el vad det var de första 3 månaderna och inte förrän efter det delar blodsystem med modern (el fattade jag fel?). Då förstår jag inte varför det är sånt jäkla tjafs om det här med alkohol... Då borde det vara lugnt om man har druckit i början innan man visste ngt (men BM förordar ju tom att man ska skippa alkohol om man ens planerar att skaffa barn - känns inte det lite overkill?).

• Snart så....

Moppy, *läs inte nu ni som inte tål äckel*
    De var både vitgenomskinliga och helt vita. Det var lite olika per dag men allra mest vitgenomskinliga.
    Har nu nästan bara genomskinliga och ganska mkt *urk*

• Snart så....

Moppy, kom som en megaklump enbart när jag var på toa...

• Moppy

Aha jag fick nämligen just trådiga flytningar vit-gula typ, inte genomskinliga alltså.... vet inte om det är gamla simmare (sorry!) eller ngt annat....

*urk*

• Snart så....

Muggles, det luktar pluss om dig! :)

• Bröllopstokiig

Muggles: BM vill väl alltid förvana för det är deras plikt! Men det är ju många många mammor som inte har fattat förrän i vecka 10 eller så att de är gravida och har levt som vanligt och det är i och för sig inte kanonbra, men som du säger, så lever inte fostret av moderkakan förrän i vecka 11, utan av gulekroppen och få således inte i sig det du äter eller dricker.

• Snart så....

När ska du ha BIM Moppy? Vet inte på vilken sida er eminenta lista är på?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???