• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

sen måste jag säga att min sambo inte surfar lika mkt om graviditeter som mig. Så en bok är nog ypperligt, kanske tom ska ge HONOM den :D

• Skärgårdsbruden

Jag måste bara hålla med snartis att jag också tror att ni kommer plussa, Muggles och Moppy. Ni har samma symptom som även jag hade.

För övrigt kan jag rapportera att inskrivningssamtalet med BM gick bra. Hon var jättegullig. Maken blev lite förnärmad bara, över att jag fick så mkt frågor om min hälsa Han hade gärna också velat ha några! Fick också svar på att det inte var ngn fara att jag knappt kan äta ngt, utan att masken (som den heter oftast, alternativt "överkörda paddan" som maken tyckte den liknade på VULet) tar vad den behöver. Ingen fara om man inte kan stoppa i sig vitaminerna varje dag med andra ord, eller om man, som jag, snöat in på morötter, frukt och kex...

• Skärgårdsbruden

Snartis, jag har köpt "Du ska bli pappa" till min man. Han tycker den är jättebra. Rätt roligt skriven och inte så "tung". Kanske kan vara nåt? Finns billigt på nätet (tex. Adlibris).

• Snart så....

förlåt skärgårds, helt glömt att fråga om inskrivningen.
    Har du behövt köpa några nya kläder?

• Skärgårdsbruden

Såg förresten att även Muggles lagt in en bild på sig i bilddagboken nu. Kul! Det finns en bild på Skärgårds oxå nu *generad* om ngn är nyfiken...

• Snart så....

Jag har sett den boken och kommer nog köpa på mig en hel del böcker trots att man kanske inte behöver alla :)

• Skärgårdsbruden

Har köpt ett par mammabyxor på HM, lite armypants aktiga som är jättesköna (med resår i midjan. Jätteskönt. Sen har jag köpt lite tröjor i stretch som jag tänkte att jag kan ha över jul. Det är alles än så länge. Byxorna är liiiiite stora, men det går. Bättre än mina vanliga jeans som är tråååånga.

• mugglesfan

Hade varit ett coolt sätt att tala om för mannen att man plussat; köpa boken "Du ska bli pappa". OM jag plussar snart ska jag sno det tipset...

• Skärgårdsbruden

Helt klart bra idé, Muggles!

• Storasystern

Snart så och Skärgårds, även om jag avundas er era plus så verkar symptomen inget vidare... Kan man beställa en graviditet á la Cicci??? ;)

Muggles, kan du maila mig länken och lösenord på stora_systern@yahoo.se? Jag ska maila en till mindre, eller ska jag maila den till dig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???