• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag BIMar i helgen. Lördag eller söndag tror jag.

• sweetstreet

Hej Snartis!!
    Kul att se att du är i full gång här trots allt illamående! Har du spy-säkert tangentbord??? :D

• Storasystern

På nåt sjukt sätt är det nästen skönt att jag inte behöver oroa mig/hoppas/bli besviken förrän efter nästa ÄL. Fast det är lite frustrerande att bara gå och vänta på ÄL...

Jag får trösta mig med lite glögg så länge..! :) Skål på er!

• Storasystern

OK, jag hoppas till på måndag, men då får du testa dig!

Jo, man tycker att lost in translation är lite överdriven, men det är verkligen så det är...
    Det är ooootroligt skönt att vara hemma igen!

Förresten, hur gick det med dina arrays?
    *nyfiken*

• Snart så....

Vaaa??? Finns det?? Hahahha...fy för att göra rent ett tangentbord med spya *urk*

Måste ju ha nått så man tänker på annat och vad är bättre än NI tjejer :D

• sweetstreet

Syrran, jag har inte kört mina arrays än för det labb vi samarbetar är så seeeeeega!!!!! De skulle beställa chipsen men det har tydligen strulat till det. Jag ville köra allt innan jul men det blir inte förrän efter.

Iofs var det kanske lika bra för jag har verkligen haft häcken full med jobb så det har liksom räckt o blivit över. Men ändå...

• Snart så....

Hoppas ni står ut med att höra om illamående och allt annat?

• sweetstreet

Snartis,

kasnke finns det någon form av neoprenöverdrag till tangentbordet???? Hehe!

• Storasystern

Sweet, var glad för det, det är ett h-vetes jobb att preppa DNA för arrays...

Snart så, jag har glömt att fråga, vad körde ni för hemligt trick för att lyckas? Cicci körde bisolvon och rosenrot, hade ni något annat?

• Storasystern

Man måste ju börja preppa inför nyårshelgen och näta ÄL...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???