• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Muggles, det använde Cicci på Fars dag :)

• Snart så....

Åhhh vad roligt att se hur alla ser ut :D
    Kul att få ett ansikte till nicket

• mugglesfan

Insåg förresten härom dagen hur mkt interna uttryck vi har här i tråden. Tror inte mina tjejkompisar skulle hänga med på ens "att plussa"...
    Och definitivt inte ÄL, NNÄ, BIM, aladåb...

Det skulle dock kunna vara ganska stor risk att man säger "jag har plussat" bara för att man är så insnöad på det uttrycket nu... Skulle kanske vara kul att se minen, fniss

• Snart så....

Syster, nää kan väl inte påstå att det är roliga symptomer.

Skärgårds, ahh för tycker oxå att jeansen trycker just på magen lite för mkt.

• Skärgårdsbruden

Samma tanke har slagit mig, Muggles. Det tar ju ett tag innan man kom in i terminologin här också... :)

• Snart så....

Muggles, hahahah det tog ett tag själv innan man kom in i gamet med alla uttryck, förkortningar mm

• nu är jag fruL

vänta
    sniff sniff
    vad är det som luktar

ihhhhhhh vad starkt det luktar
    sniff

joooo det är pluss

och vänta

det är TVÅ pluss

japp det luktar starkt som attans moppy och muggles

gissa om det är två som INTE kommer få besök av röda häxan

julkklappar...uhhhhrk....struntar i allt vad julklappar heter, förutom till syskonbarnen...

• Skärgårdsbruden

Nä storasystern, jag önskar dig en symptomfri graviditet! :D

• Storasystern

Muggles, beklagar det kryptiska meddelandet, frågan var om jag skulle maila _bilden_ till dig eller mindre?
    *korkad syrra*

• mugglesfan

Syrran: länken är mejlad till dig. När du är inloggad kan du själv ladda upp en bild.

Skärgårds: såg att du redan fixat det själv. Snyggo! Är inte det fusk att ta en bröllopsbild Nä skojar bara!

Ja just det - hade för mig att Cicci hade gjort ngt sådant. Därför jag betecknade det som att sno idén...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???