• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ja när det kommer till att sörja vid mens...då kan man verkligen lita på mig. För uj uj uj vad jag faller djupt och länge då. Men det behöver jag ju inte berätta...det vet ni ju redan
    det är ju svårt att missa när fruLlan står på randen och är desperat deppig...

Jag lider så enormt med dig muggles...jag tycker att det hade vart på tiden nu. och varför ska man behöva få massa symptom till råga på allt som får en att hoppas. Då faller man ju ännu djuprae. Vad är meningen med denna ondska?

undrar vem jag frågar egentligen...

• mugglesfan

Jag tror man kan framkalla symptom tyvärr för att man vill så himla gärna. Hade det varit för ett år sedan när jag inte var inne på att skaffa barn och känt ett stick i magen så hade jag inte reagerat men nu registrerar man allt och tänker "så har jag inte känt förut" (fast det kanske man har utan att ha reagerat på det). Det som def var annorlunda denna gång var dels den roströda flytningen i söndags och ontet i brösten i måndags. Men det är väl bara att konstatera att det kanske var påväg att bli ngt riktigt men det kanske stöttes ut för att det var ngt fel på det? Och så fall var det ju lika bra. Men det är klart, jag hoppades ju denna gången...

• mugglesfan

Fast nu kommer jag att hänga troget här minst en månad till och kämpa tillsammans med er!

• mugglesfan

Alltså jag menar inte att jag inte skulle ha hängt här om jag blivit på smällen - det var mer att jag försöker se det som går i ljust. Jag skulle självklart vara aktiv även efter ett plus precis som flera andra här men ni fattar vad jag menar, hoppas jag... svammel svammel

Hmmm, var la jag den där sugen nu igen då, har jag lyckats förlägga den nu igen?!

• nu är jag fruL

vaddå muggles
    hade du tänkt överge oss om du hade plussat

näe du sånt är inte tillåtet. Tänk på att vi skickat ner spionen cicci till götet för att kolla upp dig...så vi vet vem du är, du kan inte gömma dig
    du stannar här oavsett pluss eller minus
    bara så du vet

förresten
    Såg att det kom en rapport från vekligheten i natt. Lady och Lufsen
    Två tonåringar WOW
    Jag är liiiiiivrädd för tonåringar, särskilt tonårstjejer
    Kul att se att du lever och mår bra

• pirr!

Muggles! Ledsen för din skull. usch usch usch! När hade/har du BIM?
    Tur att det är helg snart och mycket tid att mysa med glögg och make i mörkret..

Ingen tant här än, men jag vågar verkligen knappt hoppas. Har bestämt att testa imorgon.. om jag vågar.

• Storasystern

Muggles och Sweet, j-la elände! FANFANFAN!
    Sweet, jag som hoppades åt dig!!! :( :(

Fast det är förståss trevligt att ni hänger med oss andra infertila brudar ett tag till.... :)

Frullan, du är min hjälte! Hoppas att det funkar denna gång, det har ni sannerligen förtjänat! Så det så!

Ska iväg på fest ikväll och träffa mitt ex och hans gravida bimbo. Ni kan ju gissa hur kul det känns... :( :( :(

• nu är jag fruL

ha ha ha
    muggles
    mitt sista inlägg med hot mot dig var tydligen onödigt

• pirr!

Är du också göteborgare! Gott! Kanske får hänga i samma mammagrupp framöver- FÖR VI KOMMER PLUSSA- tids nog!!!

• Storasystern

Pirr, du måste rapportera när du har testat! VI är sååå nyfikna (förståss!)!!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???