• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Hur gör alla över jul och nyår förresten?? Bortresta?
    Jag kommer till och med jobba i mellandagarna...

• Bröllopstokiig

Jag har stjärnai toppen, men inte direkt glitter... hur som tycker jag den är fin, likaså gillar jag att blanda guld o silver, det är min nya grej o inte bara i granen!

• Moppy

Hej hej
    Här har blodet börja rinna 3 dgr innan BIM... så det blev inget denna månad... Hade en riktig blecka igår för att trösta mig, det kändes riktigt bra att bli lite lullig.

Var superdeppig igårkväll, men försöker nu se positivt på det hela, och tänka på att allt kul som händer nu runt jul och att tiden kommer fluga fram till nästa ÄL.

Kram på er, nu ska jag på julmarknad och får lite julstämning!

• _koko_

Jag har gärna stjärna i toppen om jag hittar någon fin, men än så länge har jag bara sett såna där med ståltråd och vanligt glitter...

Köpte pepparkaksdeg igår, så idag ska jag tvinga sambon att vara mysig igen och baka pepparkakshus med mig. :D

• _koko_

Skit då, Moppy!

Men du har nog rätt i att det kommer att gå fort till nästa äl, passa på att njuta av sista julen utan barnskrik! :D

• mugglesfan

Hej koko, kul att se dig här igen! Hoppas du mår bättre och bättre och slipper ha för ont.

Moppy: asch, fasen också. Jag som var helt övertygad att det bruna slemmiga betydde ingen mens denna gång för dig!

Rapport: ingen tant ännu här i Götet, kan hon ha gått vilse? Min mens brukar komma så fort jag går upp på söndag och stökar med frukost mm. Som att när man går upp och rör på sig så trillar den där slemhinnan el vad det nu är "ner" i byxan. Men inte idag. Dock har jag en del "dragningar" korsryggen fortfarande så jag känner mig inte säker någonstans men samtidigt har jag kvar det där att rör man sig snabbt åt sidan, hostar el skrattar till så sticker det till i "sidomagen". Vet inte om det betyder ngt.

Hade precis diskussion med min tjejkompis om att boka skidresan v13 (det är hon och jag och våra män som ska iväg). Jag vet inte vad jag ska säga till henne. Så jag måste testa mig även om jag antagligen kommer att få minus precis som pirr (mensen är väl bara sen för att jag psykiskt tänker för mkt). Men får jag minus får jag väl trösta mig att jag får åka skidor v13!

Nu måste jag ta tag i städningen innan maken kommer hem och hittar mig på BT igen (vi har delat upp lite sysslor och jag lovade städa medan han fixar annat).

Idag ska vi också köpa gran och jula till det lite mer här hemma.

Stor kram, återkommer om det händer ngt...

• sweetstreet

usch vad tråkigt Moppy!

Jag förstår dig såååå fullständigt. Var ju själv där bara häromdagen. Och denna gång blev jag verkligen både deppig och otroligt besviken. Varma kramar till dig!!!! Mys nu riktigt mycket fram till jul och nyår så är det väl nästan ÄL igen sedan. :)

Jaja, jag tröstade mig med vin den kvällen mensen kom. Och igår barakde jag pepparkakor och det blev så himla härlig doft i lägenheten! :) Idag sak vi också ut och köpa gran!!!!! Me n vi måste köpa mer jungransgrejer för vi har bara 4 eller 5 kulor så. Vi tog inte med några julsaker alls från Sverige, så förra året när det var vår första jul här så hängde vi bara upp de kulorna i vår palm.... Men iår blir det gran! Hurra!!!!!!!! :)
    jag älskar doften av gran och jag skulle ha jättesvårt att ha t ex plastgran.
    Fast jag hör till de som inte vill klä granen för tidigt. Här i USA börjar de redan vid Thanksgiving (sista helgen i november) och det känns alldeles för tidigt för mig. Jag brukade alltid klä granen kvällen innan julafton hemma. Låter säkert trist, men det kändes så mysigt och "nytt" då när man vaknade på julaftonsmorgonen.

Muggles, mina tummar ramlar snart av för de börjar bli blå.... :o
    *lossar greppet lite lite*
    Sådär ja, mycket bättre, nu kan jag fortsätta hålla dem ett tag till!!! :) :) :D

• sweetstreet

Koko!

Härligt att se att du är på benen!!!!!!!! :)
    Och det var bra att du tyckte länken var bra. jag tyckte själv den var bra för ibland när man läser om endo så är det så krångligt beskrivet.

• sweetstreet

Förresten låter era granr superfina!!!

Nu när vi har en egen sida kasnke ni kan lägga ut en bild på era granar!?!?! Vore inte det skoj????
    Jag har ju planer på att ta med mekane till Bronx och kolla ina alla otroliga juldekorationer som folk har gjort i sina trädgårdar och på sina hus. Tror vi gör det i veckan eller kasnke i mellandagarna. Vi gjorde det förra året och det var riktgit skoj. Vissa pyntar ju så man tror det inte är sant. Detta år tänkte jag ta lite kort också och jag lovar att lägga ut de "värsta" på sidan så kan ni också se lite av det. en del är jättemysigt, men det mesta är verkligen bara "too much"!!!!!! Galet mycket och rätt kitschigt.... :D Men skoj att se.

• sweetstreet

koko,

jag kommer vara ledig i jul o mellandagana och det ska bli såååååå skööönt!!!!!!!!
    Längtar! har varit en jobbintesiv höst. puh!

Men som sagt vi stannar kvar här och åker int e hem till Sverige. Ingen av oss var så sugen på att åka hem i "bara en vecka drygt". Det är ju jet-lag första dagaran och eftersom vi kommer från olika delar av Sverige blir det ändå bara ett par dagar med hans familj och sedan ett par med min. Kändes lite för strssigt och icke-avkopplande för oss.
    Så vi blir här och firar med oss själva. Vilket känns rätt skönt.
    Förra året var första gången vi firade utan familj och visst, på ett sätt känns det konstigt och man saknar ju familjen, men på ett sätt var det samtidigt en ganska befriande känsla på nå´t sätt. Julen är ju en sådan där helg när många ofta har väldiga "krav" på hur det ska vara, vad man sak äta, hur det absolut inte ska vara etc etc.... Och när vi nu bara var vi två så blev det plötsligt väldigt kravlöst och fritt och vi kunde göra precis vad vi ände för. Och det var ganska skönt... ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???