• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

kokos
    TACK för att du tar ner mig på jorden igen

puss på dig. det blir du och jag som får parta som två illrar under våren. Sen kan vi ju passa på att dra till sweden rock också och vara tonårsfulla

Om nu klimakterie tanten orkar det förståss

pirr: japp här är vi...eftersläntarna det känns tryggt.

tack för att ni finns och står ut med mitt berg och dalbane humör. Jag är helt övertygad om att jag har någon allvarlig psykisk störning ibland

• Jessie76

Sääkert har du det FruLlan, men du fåår det För vi tycker så mycke oom dig

Jag mår illa!!!
    Ville bara säga det.....

• BrudSommar2006

Muggles: Aha, i så fall tycker jag att det är orättvist! Hoppas att du slipper betala.

Jag mår lite bättre nu i alla fall, jag behöver oftast bara ta en tablett på eftermiddagen och jag kan gå ut och äta varm mat nu och hämta hem mat. Laga mat hemma är fortfarande svårt men med tanke på hur det har varit så är det inte så illa. Om man nu bara kunde bli av med förkylningen innan jul...

• mugglesfan

Jessie: skickar sympati "en masse"!!! Kan inte du skicka lite illamående till Cicci - jag tror hon är lite desperat efter det just nu (förlåt att jag skämtar - hoppas det är ok!)

fruLlan: jag ska banne mig inte lämna tråden förrän du plussat! (så du får inte plussa riktigt än för vi har det så himla kul här - hoppas Murphy hörde det här...)

koko: hur mår du nu? har du lika ont?

• nu är jag fruL

ha ha
    tack jessie
    att jag får vara psyktiskt skadad...för det hade ju varit såååååååå lätt att bara bli normal

usch har du börjat må illa nu... stackare. är det snartis illamående som drog norröver och attackerade dig istället?

• Snart så....

Skumt, trodde mitt illamående skulle skickas till Cicci och inte ta sig heeeela vägen till norr??
    Ja där ser man, jag är bara glad över att den lämnade mig :D

• Snart så....

Passa dig Muggles snart kommer den kanske och hälsar på dig!

idag är jag i vecka 6 :)

• mugglesfan

AM: tack för grattis! Kul att du tittar in! Vad fint du skriver på din blogg - du har ett skönt sätt att uttrycka dig på. Författarambitioner? (Du kanske är en berömd författare utan att man vet om det )

Läste förresten i helgens TvåDagar (en helgspecial i GP) en intervju om Tuva Novotny och hon sa att hon och hennes man "jobbar på det" (dvs försöker bli gravida). JAg tycker annars inte det är så vanligt att kända personer (el vem som helst egentligen) är öppna med att de jobbar på det. Det lät som om de försökt ett tag och hon är väl bara 27 el nåt, så det är nog inte så enkelt det här som alla tror som aldrig försökt.

Men jag tror faktiskt att hjälpmedel som tex stickor har gjort att det gick snabbare för mig än vad det annars skulle ha gjort. Tack vare dem lärde jag mig tecknen på när jag hade ÄL och tack vare den här tråden lärde jag mig att inte sluta sexa förrän flera dagar efter böjen. Det var det som gjorde det till slut. Det man kan försöka är ju att maxa chanserna till ett befruktat ägg med stickor och massor av 6. Det man inte kan göra ngt åt är ju om ägget inte fäster el om det spottas ut igen för att det är fel på det el simmarna...

• mugglesfan

Snartis: näe, jag satsar på samma sorts graviditet som Cicci - hon måste ju också få en kumpan. Dessutom känner jag inget idag, så jag är nog påväg åt det hållet hehe...

Jag har nu berättat för 2 av de 3 nära kompisar jag tänker berätta för (den 3:e blir nog idag el imorgon). Jag kommer ändå att behöva deras stöd om det går åt helvete och jag kommer aldrig att kunna dölja att jag inte dricker (ska tex på julbord imorgon kväll med den ovan nämnda 3:e).
    Vi har tänkt berätta för våra föräldrar nu på lördag av samma orsak. Lika bra att de vet om det går åt helvete, kan ändå inte hålla tyst om sådant inom familjen. Jag pratade med min mamma och mannen med sin mamma igår - jädrar vad svårt det var att hålla tyst! Men vi vill säga det "in person". Vet inte vart jag vill komma med det här - men hjärnan känns lite överbelastad med tankar just nu...

• Snart så....

Muggles när hade du sista mensen?

vi ska oxå berätta för familjen på julafton och våra närmaste vänner på nyår.
    Vet dock inte hur vi ska göra med en vinprovning som vi har på fredag, vad ska jag säga då?? Det är även med min mamma mm
    hmmm svårt, får nog skylla på något bra...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???