• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

moppy:
    fast jag är oroligt över att vi lade av för tidigt efter ÄL. Man vet ju inte när ägget släpper och vi orkade inte vare sig i söndags eller igår...fast vi borde
    usch att man aldrig ska lyckas...

• Storasystern

Heeej Moppy! Jag är kvar jag med. Väntar inte ÄL förrän till årsskiftet (40-dagarscykel... :( )

Jag håller lite med Frullan, det är JÄTTE-kul att så många i tråden plussar, men jag känner mig lite utanför... :(
    Jag vill också veta hur det känns och vara lite förväntansfull...

Cicci, visst gick du till Odenplans läkarhus för att kolla att allt var OK? Fick du en akut-tid eller hur funkar det? Jag har ont i äggisarna och det är långt kvar till ÄL, blir lite orolig. Det är inte första gången det händer så jag skulle vilja kolla vad det är... Kan man ringa till odenplan och boka tid på en gång?

• Liten med Mindre

Moppy - ÄL stickan fick "böj" idag, så visst ÄL:ar jag. Informerade maken redan i morse på telefon att det är bäst för honom att han sover under dagen - för ikväll vill jag smaka jungeljuice...

Får nog ta och gå hem tidigare från julfesten på torsdag, så att vi hinner med lite fler gånger, sen ska vi ju börja sova hos släkten. :( Och de bor lyhört.

Eller så stannar vi med bilen på vägen till svärisarna. Har aldrig prövat baksätet. :D

• start september

Jag är här också "viftar med båda armarna"!

Har så mycket jobb innan jul att det inte blivit nåt skrivet. Men jag läser varje ord!

Grattis Muggles! Jättekul!

Koko - du är stark! Jag vet själv att man orkar saker man inte tror när det krävs. Men man måste se till att skämma bort se sijälv lite extra

FruLlan, jag lär också hänga kvar ett tag som det känns nu.

Lider med alla som träffat tanten.

Jag äter bisolvon och RR och planerar för att få till det kring jul bland alla släktningar...

Inför denna gång (fjärde ordentliga försöket) tror jag inte att det blir nåt. Hoppas jag kan hålla mig så lugn hela vägen. Jag trodde att det här var NNÄ som skulle göra susen - men nu tror jag att den ligger längre fram!

Ska återgår till jobbhets....

Kram på er alla!

• Snart så....

systeyster, jag provade att ringa till Odenplan förra veckan och de hade fullt till efter nyår. Testa och ring de kan ju ha fått återbud.

• Snart så....

Måste bara tillägga att det känns som man är utanför när man väl plussat.
    Man är ju inte med i jagandet på ÄL,aladåber mm längre.

• Snart så....

Frullan, jag tror att ni gjorde allt som ni kunde. Du fick väl böj på torsdagen och hade sex innan och 2 dagar efter?

• nu är jag fruL

snartis
    konstigt...alla känner sig utanför...undrar vem som är innanför
    kickn och pickn
    hmmm vad heter muggles knut?

näe inte allt vi kunde...vi kunde haft 6 både sön och mndag för att vara på säkra sidan
    man vet ju aldrig när ägget verkligen ramlar av...

• Snart så....

du har rätt Frullan, det är konstigt att flera känner sig utanför.
    Men Kick´n och Pick´n är garanterat innanför :D
    Vad döpte vi Jessie och Muggles till??

Det är sant men jag tror inte det sista tvångssexet ger så bra simmare, inte lika motiverade som de första omgångarna...

• mugglesfan

Slick'n heter den ju

Fast äsch fruLlan, ni har ju pippat som 17. Funkar det inte ändå så var det väl ngt kajko med det och du vill väl inte ha ett defekt katrinplommon därinne?

Njae, jag vet inte om jag känner mig utanför. Tråkigt om alla gör det Jag tror mer att det kom en skjuts nu med plussare för ett tag tyckte jag det var väldigt tomt på den fronten. Ketchupeffekten...

Det var förresten länge sedan nu som ngn "stranger" hoppade in och meddelade att de plussat - har vi skrämt bort dem?!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???