• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Tack Victory - jag håller tummarna för er heminseminationsmetod! Körde ni den flera ggr under ÄL el bara en gång?

• Snart så....

Jag tror oxå som dig Cicci att jag är i v6 nu.

• Snart så....

frullan, har helt glömt fråga, måste du till hålan denna och nästa vecka? Eller får du vara hemma?

• Snart så....

Nu är det dags för Sweet att VAKNA

HOOOOOHOOOO ÄR DU VAKEN??
    Hoppas mitt skrikande hörs till NY :D

• Snart så....

kuckiliiiiikuuuuuuuu kuckiliiiiikuuuuuuuu
    kuckiliiiiikuuuuuuuu.....

nå vrålar tom tuppen sweetan!!

sjusovare där :d

• nu är jag fruL

snartis
    jag måste till hålan den här veckan också. och så illa som det ser ut nu så måste jag även jobba hela fredagen till makens stora sorg. han tycker att det är dagarna inna jul som är de bästa, men jag vet inte om jag kan ta ledigt.

jag hoppas för allt i världen att jag slipper ka dit i mellandagarna. Då vill jag umgås med min familj inte sitta på hotell i en håla...

men vi får se.
    Dessutom så kommer jag få mens i mellandagarna och då kommer jag INTE klara av att vara där...

• viktualia

Näeee men fruLLan!!! Kan du inte kräva av din chef att du får ha semester i mellandagarna?!?!?

Du behöver ju VERKLIGEN vila och ta det lugnt! Och vara i hålan i mellandagarna... näeee misär!

• Snart så....

usch vad trist Frullan, får du inte ens åka hem tidigare på fredagen?
    Håller med din man, dagarna innan jul är helt klart bäst.

• Snart så....

Är projektet så "viktigt" att du inte ens kan få vara hemma i mellandagarna?
    Alla behöver få vara lite lediga och umgås med familjen, speciellt du Frullan!! Du har ju varit borta hela hösten...

• viktualia

Precis! Heja Snartis!

FruLlan - vi lovar att peppa dig så att du är laddad att förhandla om semester i mellandagarna!!

och skulle du ha mens och vara vansinnigt deppig... tjaaa då mår nog ALLA inblandade bäst av att du får vara hemma med gubben... för HUR produktiv är man när man är tokdeppig?!?!

Näee!

FruLlan - skippa hålan i mellandagarna och gosa med maken istället!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???