• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

fruLlan: för fasen, du ska väl inte behöva jobba i en håla på mellandagarna! Kan du inte få ledigt så kan du väl åtminstone be att få jobba hemifrån???

Förresten så har jag glömt svara på kokos fråga om jag kommer in här i mellandagarna. Jag ska själv till en håla i samma län som fruLlan jobbar och tillbringa julen (men det är en väldigt trevlig håla befolkad av trevliga släktingar) så det kan hända att jag försvinner i några dagar - men då har jag INTE lämnat tråden. Jag har bara tagit en teknisk paus... Fast det finns ju förstås internet i hålan med - men ska jag behöva erkänna för hela släkten att jag blivit BT-beroende

• _koko_

*vink-vink*

Trots att jag sitter hemma och kan slacka precis hur mycket som helst, lyckas jga ändå inte ta mig tid att hänga här med er! :[

Jag har knapp ont alls längre faktiskt, det har i stället börjat klia i såren, och det är ju ett bra tecken. :)

Däremot är jag såååå grötig i huvudet, får läsa texter om och om igen för att över huvud taget fatta nåt... Stackars de jag jobbar med, de får inget vettigt ur mig just nu... Borde antagligen inte gå till jobbet den här veckan, men i morgon ska jag göra ett försök iaf! Känns som att jag maskar eftersom jag är pigg så länge jag bara sitter ner, och det gör jag ju hela tiden hemma...

Vad har ni avhandlat här idag då...? :)

Instämmer i lyckosparkarna till cicci, hälsa Pick'n från oss här!

Håller tummarna för BIMarna under julhelgen, hoppas verkligen på plus för er allihop!!! Måste vara extra roligt att få plus nu och extra jobbigt att inte göra det...

Jag hoppas att jag inte reagerar så hårt på hormonerna, vill inte vara jordens bitch under jul och nyår...
    Tänk att det är julafton på söndag... Fattar det inte!!!

• Snart så....

Näää det har inte riktigt sjunkit in än att det är jul på söndag. Har bara köpt EN julklapp hitills hmmm avancerad shoppning på fredag hahaha

När ska du börja med hormonerna koko?

• Snart så....

eller har du redan börjat?

• _koko_

Jag köpte 2 julklappar igår när jag ändå var i stan, sen var jag heeeelt utmattad!! MEN, jag hittade en stjärna till granen!!! I Sia-butiken brevid norrgavel, blev så lycklig när jag såg den, enkel men lite glittrig också... :)

Håret blev förresten bra, snartis, visst var det du som frågade? :) Fast nästa gång ska hon få lägga i mer lila, tycker hon är lite feg. :D

Första sprutan fick jag innan jag åkte hem från sös, så det är i full gång! Jätteskönt att inte behöva vänta på behandling!

• Snart så....

attans vad skönt, nu är du verkligen med i svängen med att få bra hjälp. sa dom nått om att du kommer reagera mkt på första sprutan?

Japp det var jag som frågade om håret :D lila? Men du är ju mörk nästan svarthårig?

Ska bege mig ut och inhandla alla julklappar på fredag, har redan spanat in vad de flesta ska få så det borde gå hyggligt fort :)

• _koko_

Vi har få att köpa julklappar till (skönt!) och kommer köra väldigt ekonomiska grejjer i år eftersom vi antagligen kommer behöva 50' till ivf nästa år... :)
    Så jag känner ingen stress över det där ännu iaf.

Ja, tidigare har det varit mörkbrunt med lite rött i, men sist la vi i lite lila isf rött, och det blev jättesnyggt (kalla färger är bra :)). Det är inget som syns om man inte tittar tror jag, och vi har ju aldrig setts i dagsljus heller egentligen. :D
    Tänk att jag var blond en gång i tiden...(vem här var det som trodde det?) :D

• _koko_

Just det ja, sprutan! Jag kommer sannolikt få typiska klimakteriebesvär såsom svettattacker, humörsvängningar och sånt trevligt. Men då ska jag ju få tabletter för det (har recept, behöver bara hämta ut) för det, så förhoppningsvis ska jag klara mig rätt bra i slutändan.

• _koko_

Å fruLlan - dags att byta jobb om du inte ens får vara ledig i mellandagarna?? :[ :[

• Snart så....

det låter coolt med lila slingor :D

Ahhh sitter och svettas hejdlöst på julafton samtidigt som ju skriker på alla och sen börjar gråta. OJOJOJ hahahha

Förlåt koko såg det bara framför mig

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???