• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Nästa månad kanske vi får ordna vinprovning med alkofria varianter?
    enda undantaget får vara koko som får dricka vanligt...

• nu är jag fruL

tack vickis du är för rar

usch näe snartis tänka positivt är inte min grej.
    Jag vet att det inte funkat den här gången heller. Men det känns lite VÄL tidigt att börja deppa redan nu

nåja nu drar jag till stallet
    puss
    på er allihopa

• Liten med Mindre

Hörni - ha en attans trevlig kväll. Det är dags att gå till nästa jobb, innan det RIKTIGA jobbet tar vid hemma ikväll.

Måste nog botanisera i förråden av både rysch, pysch, lack och läder för att få vad jag vill ha ikväll. :D

Buenas noches!

• Snart så....

hej då frullan och Mindre

Kram på er

• viktualia

Fniss fniss Snartis! Värsta idén!!!! Alkofria alternativ är ju billiga på systemet - så köp hela sortimentet!

Annars finns det på hälsokostaffärer och välsorterade större vanliga en dryck som heter Amé - tyvärr innehåller alla varianter citrus och det är jag allergisk mot.. så jag har inte testat det.

I sthlm vet jag att det finns på mataffärerna i NK-huset och hemköp i Åhlenshuset.

• Snart så....

kollade just och de vinerna du rekomenderat Vickan finns på "mitt" bolag. Jättebra :)

• Snart så....

nu är det dags att bege mig hemåt

Kram på er alla :)

• Storasystern

Mindre, lycka till nu!! Säg åt karln att han får offra sig för sakens skull helt enkelt! ;)

Vi som inte plussat än kanske ska ha vinprovning på riktigt??? Passa på innan det är för sent lixom!

Inte har jag ringt gyn än, har inte hunnit med. skit! Nu måste jag gå för att handla julklappar med mannen.

Nåt skumt är på G, undrar om det är ÄL som fått spel och kommer alldeles för tidigt. Det känns konstigt i hela kroppen! Ska gå hem och testa med en sticka tror jag!

Ha det gött på er!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???