• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Äh, ta det lugnt Cicci!!!
    Med tanke på hur mycket vi skriver här VARJE DAG!!!! så lär det vara en väldig slump om någon råkar slajda in på just den sidan där ditt inlägg är och se det!!! :D :D :D :D :D

Mitt tips är att vi helt enkelt bara dränker det i en massa babbel som vi ju brukar göra!!!! ;)

• _koko_

Sidan har ju redan passerats så det är nog ingen fara. Men jag har mailat BT och hoppas att de tar bort det. Vi får väl se...

Nä, middan blev faktiskt inge vidare idag. Skumt, samtidigt som min sambo blir bättre och bättre på att laga mat blir jag sämre och sämre...

• sweetstreet

Jag lovar förresten att lägga ut bilder sedan på juldekorerade hus och trädgårdar här i New York city. Finns ju inte så mycket på just Manhattan men desto mer i andra områden i stan, typ Brooklyn och Bronx!!!!

Jag lovar, vissa är heeeeeelt galna!!!!!! :D Som Diesnyland fast på egna lilla tomten...

• Bröllopstokiig

PUFFAR UPP tråden, shit pommes frittes!
    Jag kan ju försöka ringa supporten i morgon, nu lär de ju inte svar och kolla om de kan ta bort den. Jag skiter i om folk ser mig, men jag tänker på alla andra.

Mitt jä-la NÖT, ibland blir man rädd för sig själv Tur att man inte klantar sig allt för ofta

Hoppas vi kan lösa det i morgon!

• A.M.

sweet: tack för mail - jag har svarat!
    Jag har rest mycket med Livias storebror när han var mindre också - men just m tanke på litens hjärta så vågar vi nog varken lämna bort henne tidigare eller resa så långt...

Hej så länge alla - jag lägger in en bild i bilddagboken i morgon!

• sweetstreet

Koko

ok, vi får väl se vad de kan göra då.
    Själv tror jag verkligen att det inte är någon fara med tanke på antalet sidor som skrivs här varje dag. Men visst, säker kan man ju aldrig vara. Och det vore ju jobbigt om inte bara vänner eller familj skulle råka se, men kasnke framförallt kollegor eller chefen eller så???

Ang mat så tror jag att det lätt blir så att om man inte är så inspirerad så blir maten kanske inte sådär superintressant? Iallafall inte för mig.

• viktualia

CicciL - anmäl inlägget till BT och förklara ditt ärende så kan de ta bort inlägget sedan!
    Du klickar på "handsymbolen" i inlägget!

Själv måste jag säga att det var skoj att se er! Och att jag tittade kan väl inte vara så farligt?!?!?

Kram på alla!!!

• _koko_

Det är lugnt, Cicci, vi pratar på nu så orkar ingen gå tillbaka så långt i morgon. :D Men ni som är här nu, kolla vilken sida det ligger på (tänker inte skriva det), lite roligt faktiskt...

• Bröllopstokiig

Eller så plockar vi bort bilderna och startar en ny sida på den adressen vi lade upp dem?

• _koko_

sweet - ja, så är det nog, kändes mest som att jag ville få nåt i magen fort...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???