• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Men kan vem som helst plocka bort alla bilderna???

Tja, kanske räcker det med lösenordet så kan man det eller?

Isåfall kanske det är en bra idé att göra det så kan alla sova lugnt inatt. :)

• nu är jag fruL

Cicci
    du ska INTE ha dåligt samvete!!!!!!!!!! vem som helst kunde vel ha gjort exakt samma misstag. JAG kunde verkligen ha gjort det jag är så EXTREMTtankspridd ibland.
    Det är lätt hänt.
    Så tänk inte mer på det cicci:

Jag tog bort bilden jag var med på. Inte för att vi inte har barnvänlig miljö på jobbet utan för att jag helt ärligt skulle få sparken för att jag surfar på arbetstid.
    Visst chanse är liuten att någon skulle se deet men jag kan inte ta den riskenj.

Men cicci dete var ett vanligt enkelt misstag lÄtt hänt
    puss

• _koko_

Jag tyckte det var himla bra när dvdn konkurrerade ut vhs, för då vande jag mig av med att spela in saker, missar jag något så missar jag det. Antagligen därför jag inte lyckas följa några serier... :)

• sweetstreet

Håller helt med FruLLan!!
    Cicci du ska inte ha dåligt samvete!!!!!!!
    Herregud! Jag skulle också kunnat gjort samma sak! Särskilt efter att jag kommit hem från ultraljud och sett mitt första barn!!!!!! :)

Och det är ju så himla lätt att fixa så det gör ju inget.

Jag kanske plockar bort in bild också för säkerhets skull. Sedan kan vi be muggles fixa en ny sida till oss där vi kan lägga upp bilderna igen!

• sweetstreet

Aha Koko,
    det är ju en annan sida av saken förstås!

Men jag tycker det är sååå frustrerande att missa ett avsnitt av något man följer, och ibland gör man ju så mycket saker att man kanske missar halva serien.

• _koko_

Ahaaaa, du tänkte så, fruLlan, den tanken hade inte ens slagit mig, hahaha...

Men jag säger det igen, Cicci, gräv inte ner dig för det här, vem som helst av hos hade kunnat göra det! Återigen utom jag då. :D

Men det kanske är lika bra ändå att ta bort bilderna och börja om i morgon. Så får DU sova i lugn och ro också. :) Sweet, har du lust att rensa allt om du ändå ska in dit?

• Bröllopstokiig

Tjejer,

Jag har tagit bort ALLA bilderna nu, sen sparat dem på min dator så kan vi lägga upp dem igen någonstans! Nu vet vi ju, iaf vi som hänger här mest, vilka vi är...

Så nu kan ALLA vara lugna!

• sweetstreet

Jag kollade nyss och det verkar som om FruLLan tog bort alla bilderna!!! :)

För jag får inte upp några alls.

Hm?

Tog du bort alla FruLLIs??
    Eller belv det kasnke bara så ändå???

Jag är inte så superteknisk och så vad gäller datorer, men jag kan verkligen inte hitta några bilder alls.

Kanske ska någon annan logga in och kolla för säkerhets skull. Och om det är bilder kvar så kanske den personen kan ta bort dem allihop då??

• sweetstreet

Ooops!
    Cicci!
    Jag var bara lite sen ser jag!! :)

• sweetstreet

Haha! Jag kan ändå inte låta bli att tycka att det var ganska komiskt ändå!!!! :) :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???