• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Tänkte igenom det ang adoption för ett tag sen men upptäckte att jag har så många om och men på min lista så att jag är nog ingen bra kand. för adoption. (Tänker på ditt inlägg sweet)

Jag har nog inte heller kommit så långt att jag verkligen längtar efter barn, att de nödvändiga hormonerna har frigjorts.

• sweetstreet

Jo visst jag fattar att det kan vara jobbigt att "få fram" simmarna för koll och test. Men å andra sidan så skz männen ju inte bli kollade med lupp i själva könsorganet iallafall. Inge som ska stickas upp där och rota runt.

• sweetstreet

Tja deta med adoption är ju väldigt personligt såklart. Jag vet folk som kan tänka sig adoptera även fast de inte alls har svårt att få biologisk barn. Och jag har vänner som inte alls kan tänka sig adoption även om de inte kan få biologiska barn. Man måste nog bara känna efter hur det är för en själv. Och hoppas att man känner likadant som sin partner. Men det gäller ju iofs "barn" överhuvudtaget.

• Page

Uh...*kniper ihop låren*. Ja, det är verkligen inget kul för kvinnor heller! Personligen tycker jag att det är jättejobbigt hos BM, det är nog ännu värre vid större undersökningar.

• sweetstreet

För min del känns det absolut viktigaste att jag någongång får barn och får bli förälder. Sedan spelar det inte så stor roll på vilket sätt det blir. :)

• sweetstreet

ja, jag har iallafall bestämt mig för tt göra en rutinkoll i början av näta år. För att se om allt är ok eller inte.

• Page

I min ungdom var ganska säker på att jag ville adoptera barn, även om jag kunde få biologiska. Men ju äldre jag har blivit har jag funderat allt mer på om det är rätt för mig. Konstigt hur man kan ändras. De går en dokumentär på 4:an just nu om par som håller på med adoption. Mycket intressant!

• Page

Sweet, du kommer nog att bli en utmärkt mamma! Jag önskar att jag hade samma säkerhet inför detta med föräldrarskap. Jag vill mycket gärna men samtidigt är det som mycket som spökar runt i huvudet. Har börjat ifrågasätta om jag helt enkelt inte borde bli förälder. Att kroppen säger till mig att inte skaffa några barn. Jag är så hård.

Jag ska också undersöka mig nästa år. Så fram med lupen gyn!

• Page

Hoppas att ingen missförstår mitt babblande om adoption. Det jag ifrågasätter är MIN lämplighet som adoptivförälder och inget annat!!

• Page

Sweet,
    har du förresten märkt någon skillnad med bisolvonet? (Jag vet att du äter något annat slemlösande) Jag är lite förkyld just nu och jag har inte ens märkt att det gör någon skillnad för snoret som sitter i bihålorna!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???