• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

FruLLan, gör som du vill tycker jag.
    Fast om jag var du skulle jag vänta tills imorgon eftesom jag gissar att inte särskilt många surfar in på vår tråd inatt. Och eftersom både Koko och Cicci har mailat BT så tar de säkert bort inlägget imorgon skulle jag tro.

• sweetstreet

Men om du känner dig jätteorolig så gå in och ta bor bilden vet ja!

Om inte annat kan vi ju be muggles fixa en ny sida med nytt lösen o användarnamn där vi kan lägga ut bilderna igen. Och hoppas att alla gravida kvinnor i denna tråden inte har huvudet lika fullt av hormoner som Cicci!!!!!!! :D ;)

• nu är jag fruL

sweet
    näe det är sant...
    men det finns ju en hel del smygläsare på tråden och man vet ju aldrig vilka dom är...eller när de surfar
    hmmmm får se

• _koko_

Stackars cicci... :) Hade jag nyss fått se en riktig bebis i min mage hade jag antagligen gjort precis samma sak...

Men jag förstår din oro, fruL, jag känner inte det över jobbet eftersom vi har väldigt barnvänlig miljö hos oss, men har ju däremot inte tänkt berätta för fler vänner/bekanta om vad som pågår...

• sweetstreet

Koko, hr i USA är det så annorlunda med TV tycker jag!

De har dels så ini-helvete många kanaler! Men de flesta visar ändå bara skit! Eller typ repriser på repriser, som Seinfeldt, Vänner, Alla älskar Raymond mm. De visas i säkert 4-5 olika kanaler och eftersom det är repriser så kan man se allt från jättegamla avsnitt till nya. Och et kan ju vara kul någongång, men inte BARA!

Och sedan har de hur många dåliga krimnalserier som helst, typ CSI fast otroligt dåliga. Och typ lika många olika sjukhusserier som helst...
    ja suck!

Den kanla som visar bra kvalitetsserier är ju HBO, men det är betal kanal så den ahr vi inte. Men Lost och 24 går på ABC så de kan man följa!

Men jag tittar mer sällan på "vanlig" TV här än vad jag gjorde i Sverige fakiskt. Man hittar liksom någon serie man följer och kollar den, men inget annat direkt.

• _koko_

Hmmmm, det känns som att det var något jag skulle göra ikväll... Äh, det var säkert inget viktigt. Och förresten, vad kan vara viktigare än att hänga här??

• Bröllopstokiig

Plcoa bort bilderna på oss alla, så ber vi Muggles lägga upp en ny site i morgon, så mailar vi varandra den informationen. Då slipper ALLA att vara nojjiga och jag slipper ha dåligt samvete! Jag har Muggles nummer, jag kan i och för sig ringa henne i kväll o be henne ta bort och göra om??

• _koko_

Lovar, när du har flyttat tillbaka till sverige har vi nått dit vi också... Fast än så länge njuter jag av gamla avsnitt av bundys och simpsons på 6an...

• sweetstreet

Så för oss är Netflix superbra!
    Då kan man ju kolla in serier som t ex Prison Break som ju gick på HBO.

Och det är bra.

En annan ak jag gillar på tal om TV och film, är vår digitalbox! Där kan man programmera så att den spelar in alla avsnitt av t ex 24. Då behöver man inte alls bry sig om att "oj dag ska de visa 24 och då måste vi ställa videon eftersom vi ska bort ikväll."
    PLUS det bästa är att man kan börja titta på saker som spelas in redan NÄR det spelas in!!! Det gillar jag! Förut var man ju tvungen att vänta tills filmen var färsiginspelad innan man kunde börja kolla.

• sweetstreet

Men shit nu låter jag ju som värsta film- och TV-holicen!!!!!!!! :o :o :o

RIKTIGT så illa är det inte!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???