• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Å Cicci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag VISSTE väl det!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis! igen! Hoppas vekligen du kan släppa oron nu. Iallafall den mest akuta oron. Nu vet du att Pick´n mår finemang!
    Måste kännas fantastiskt! :)

Och som sagt, jag har flera kompisar som inte känt någora som helst symptom under graviditeten utan mått prima! Och inge av dessa graviditeter resulterade i jättefina barn!
    Så jag tycker mest du ska vara glad att du mår så bra som du gör! :)

• sweetstreet

välkommen till tråden Lillstumpan!
    :)

• Page

Aaaah! Jag vet att det är fel tråd men jag måste spy ur mig lite galla. Jag hatar min man just nu. Han drar till Holland i morgon och även om han påstår att han kommer hem på fredag så kan man aldrig vara säker. Har ingen lust att fira jul ensam eller sitta här ensam med äl! Bajs!!!!

Så där...lite lugnare. Vad skönt för er CicciL att P mår och frodas prima!!

• _koko_

Åååhhh, Cicci, vad otroligt häftigt det måste ha varit!!!!
    Tänk att du ska bli mamma. :) :) :)

Hej Lillstumpan - min ena katt kallas så. :D

Page - Va? Bara sådär? Men? Hoppas han kommer hem till jul... Kram!

• _koko_

Jessie - nu har jag också kollat din bild, vad fina ni var! Du ser precis lika söt och charmig ut som du är här!! :)

• sweetstreet

Men page!

Vadå "bara dra till Holland"?????
    Han måste väl ändå veta ifall han kommer tillbaks innan jul???????? :o
    Eh, me fatta nada?

• A.M.

Åh Cicci - vad skönt att allt gick bra!

Förresten - det är rätt ok att var höggravid på sommaren - men sliper mecka med att knyta skor/sätta på sig stövlar osv, kan glida runt i fin klänning och vara agravidvacker bara. Min son föddes 22 juli (för nio år sedan) och det var jättevarmt så man slapp således tvinga in den lille bebisen i tjorviga kläder ...

Hälsa Pick'n och pappa Smurf (såg i ett tidigare inlägg att han var tre äpplen hög )Ta hand om er!

Kram till er och alla!

• sweetstreet

Oh ja Jessie, jag har också kollat in fotot!
    Superfint!!!!!!!

Så himla kul med ett ansikte till nicket! :)

• sweetstreet

Hej A.M!

Hoppas allt är bra med er i juletiderna!
    Gissar att det är supermysigt att vara hemma med Livia nu såhär innan jul! :)

Det är så kul att du tittar in på tråden ibland fortfarande trots att man förstår att det är mycket annat som tar tid och kraf för dig nu.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???