• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Ja det är iallafall bra att du har aptit då Koko!!!! :)

• sweetstreet

Själv har jag hinkat i mig så mycket te att jag undrar om min blåsa snart ska börja protestera över att jag måste springa på toa o kissa hela tiden.

Och nej, det är inte något grav-symptom!!!! För tanten har inte slutat läcka än.... ;) (oj kanske lite mer info än vad ni vill ha....?! :o ;) )

• _koko_

Wiiii, det fanns fox-godisar hemma!! :D

Åsså sitter vi å tittar på ed tv. Synd att matthew ma... inte är så snygg i den här filmen bara. :D

• sweetstreet

Var är Lillstumpan???

Tänkte bara höra med dig ifall du/ni också är igång med att jaga ägglossningar och så????

• _koko_

Aptiten är det aldrig fel på. :D
    Tur att jag har hyfsad ämnesomsättning fortfarande...

• Bröllopstokiig

Nu har jag med mailat med stora bokstäver och bett dem ta bort inlägget! Hoppas de gör det!
    Förlåt i allafall. Jag lovar att inte vara så korkad igen!!!!

• _koko_

Jaa, det tänkte jag också på, berätta allt Lillstumpan!

• sweetstreet

Låter mysigt Koko!!! :)

Själv har vi totalt snöat in på "Prison Break" som vi kollar på i-ett nu.

Vi "prenumererar" på netflix sedan ett halvår tillbax ungefär och det är verkligen otroligt bra om man gillar film och TV-serier men vill kunna se dem när det passar en själv. UTAN att behöva gå ut till närmsta ställe för att hyra ilm. Och framförallt är det skönt att slippa gå tillbaka med filmen dagen efter. Ojoj, ännu ett allvarligt i-landsproblem!!! :D

• _koko_

Tänk inte mer på det, övriga tråddeltagare kommer snart göra dig sällskap! Utom jag då, för det krävs ju lite gravhormoner för det!

Jag kommer dock i stället bjuda på klimakterie-depp och utbrott som kommer göra fruLlan mörkrädd!! :D

• sweetstreet

Visst finns det något liknande i Sverige med?

Att man sätter upp vilka filmer/Tv-serier man vill se via nätet och sedan skickar de dessa till en på posten.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???