• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Inga problem att vara sen, jag är ju en förvirrad kärring!
    Jepp allt är borta, men jag har alla bilderna kvar om vi vill lägga dem någonsans.

Greys Anatomy följer jag med ett halvtöga, I like tv, men jag måste packa lite nu med för jag ska ju dra till Södra Sverige i morgon!

• sweetstreet

Ha det bra Cicci!!!!!

Och det var verkligen roligt att du berättade om ultraljudet!!!! :)

Njut nu av din symptomfria graviditet! Och had et bra på din resa söderöver!

• Bröllopstokiig

Visst var det komiskt - NU i efterhand, men när man just gjort en "tavla" är det inte så jävla kul eller komiskt... hmmmmm

Snacka om uppspelt, full av hormoner och just sett sitt barn... man blkir knäpp om man inte var det innan! Lite ivrig.

Ja ja, nu skiter vi det och ingen större skada skedd eftersom de är pytts väck!

• sweetstreet

Exakt!!!!!!! :)

Ha det bra nu!
    kram!

• _koko_

Kommer du in nåt i morrn cicci, eller är det god jul nu?? Kraaaaam isf!!!

• sweetstreet

Ja oj!

Jag bara tog för givet att du skulle titta in igen här innan jul Cicci...
    Men om det är en julresa på g så vill jag med skicka julekram!!!!!!! :)

• sweetstreet

koko

kommer du titta in något på tråden under julen? Alltså kasnke inte just juldagarna, men du vet mellandagar och sådär.

Själv kommer jag säkert att titta in här unde rhela julen eftersom vi inte har några planer alls och ska fira ensamma här hemma.

• sweetstreet

fast det såklart med tanke på att min nästa ÄL är strax efter nyår kasnke man har fullt upp med att hoppelihoppa i mellandagarna. Ja, mellan "Prison break" avsnitten då!!! ;) ;) ;)

• sweetstreet

Shit jag längtar redan till ÄL!!!!!!!!!! :o

Varför är det så långt kvar?!?!?!?!!?!

Har nu börjat förbereda mig inför ÄLen med rosenrot vitaminer och omega-3. Herregud, min make sa igår att "va fan, det ser ut som om vi är 80 år ju!!" när han såg alla pillren.

Ha! Ja, vad gör man inte....?!

• _koko_

Hahaha... Sen min sambo insåg att han skulle behöva lämna spermaprov om vi ska göra ivf har han blivit väldigt bra på att ta sina mitt val man! :D

Jag kommer absolut in i mellandagarna, ska ju jobba...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???