• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

God morning i fabriken!

Jag är här i dag koko, sweetan mfl, så även att ni sa god jul i går, så stannar jag kvar lite till. Flyger halv 8 i kväll och sen kommer jag anatagligen inte kunna hålla mig borta härifrån eftersom det är många som BIMar i helgen som kommer o under nyår. Sen är det kul att hänga här och prata med sina medsystrar.

Snartis: Hoppas du får göra ett vul, det är mysigt att se dem Tänk att Pick'n har vuxit så mycket o att man kan se lilla nästan, rumpan och hela kittet. Det var värre med ben och armar :-O men det kommer
    Det var svårt att fånga honom på bild, eftersom det var full action och han simmade som fan rent ut sagt. Men till slut fick vi en jätte fin bild där man ser honom tydligt, så den ska vi ta med oss ner till familjen nu...

Mindre gumman, hur hade ni det i går, fick ni till det trots trötthet och allt? Hoppas verkligen det!

Page: Bisolvon är fantastiskt! Jag blev frisk från min förkylning med hosta... och gravid!

Kram kram

• Snart så....

vad härligt cicci, jag kommer nog inte att få göra VUL förrän jag har inskrivningen tyvärr men det är inte så mkt att göra.

Hur stor var Pick´n nu?

och du har fortfarande inte symptomer?
    Mina har gett med sig nu har jag bara ont i brösten och lite molvärk runt mattider.

• Bröllopstokiig

Snartis han var 3,1 cm (för 3 veckor sedan var han 9mm), så det har hänt en del. Det är först nu i vecka 11 som man kan se formerna, förra gången för 3 veckor sedan såg man ju ingenting mer än att det var något där.

Nej jag har absolut inga symptomer. Men å andra sidan är jag inte heller någon hypokondriker, jag är aldrig sjuk, jobbar när jag är genomförkyld och känner mig krasslig för jag tycker inte att det är så farligt. Lyckades förra året även förtränga att jag hade blödande magsår (till jag spydde blod och lades in på sjukhus). Så min "smärttröskel" eller vad man ska säga är nog hög. Jag ojjar inte för något. Det var min värninnas svar i allafall och när jag har tänkt på det så kanske det ligger lite i det.
    Men jag är i af glad att jag mår bra...
    Molvärk kände jag med i vecka 8, men det har jag inte kännt mer. Jag kanske har haft lite symptomer, men inte tänkt mer på det för jag hade nog förväntat mig att det skulle vara mera markant!

Ja ja .... Lycklig är jag i allafall!

• _koko_

God morgon allihopa! Första dan på jobbet, lite skakis och andfådd, men det får gå. :)

Page - Sambon ser nog inte fram emot spermaprov, men han föreslog själv att göra det så snart som möjligt, så några större problem med det verkar han inte ha. :) Gissa om jag blev glad när han tog upp det (av precis de anledningarna ni gett tyckte jag det kändes lite jobbigt att behöva initiera det...)!!

Cicci - härligt! :) Så himla roligt att läsa om pick'n!!

Snartis - JA, han är grymt snygg!! :D Fast inte i just den filmen, tycker han ser sliten ut...

• Lapinette

CicciL - skönt att höra att allt var bra! Avundas verkligen dig som mår som normalt fast du är gravid. Ja, självfallet avundas jag dig som är gravid över huvudtaget men känner faktiskt mest lycka för alla som blir gravida här på tråden. På något vis så känns det helt ok att det inte har tagit än för vår del (säger jag 1 dag innan mens...tycker säkert något annat imorgon ).

• Liten med Mindre

Godmorgon!

Ojoj, det verkar ha varit lite kaos igår. Tycker också det är bra att bilderna försvann. Vi kanske ska hålla oss till mejlande av bilder. Ju fler som blir gravida desto fler virriga hjärnor. ;) Försöker hålla min mejllista uppdaterad.

• Lapinette

På tal om listor - hur är det med vår gravidlista? Det är ju fler som har blivit gravida sen den sist låg i tråden...eller har jag fel? Fast å andra sidan kanske skönt att inte se den för snart står man nog ensam kvar på den nedre halvan
    Lapinette, 36 år, försökt sen juni 2006... men blir aldrig gravid!

• Liten med Mindre

Kände mig förresten rätt nere när jag gick hem igår. Cyklingen var inge skoj - den som brukar plocka upp mig när jag är nere. Och så kände jag mig så elak som bara ville åt en sak från tröttisen där hemma.

:(

Återigen slog han mig med häpnad - han hade tänt ljus i hela lägenheten, förberett maten, tänkt till lite vad han behövde för att få ut något av kvällen också. :D

Busade på så gott vi orkade, och även om det inte blev vulkanutbrott så blev det i alla fall översvämning. :)

• Liten med Mindre

På tal om översvämning. Gymmet har haft vattenskada i barnavdelningen och renoverat hela sommaren och hösten. Nya väggar kom på plats i veckan, och igår verkade de inspektera lokalen när jag gick till mitt pass.

När jag gick från mitt pass stod hela nyrenoverade lokalen under 5 cm vatten. Tydligen har någon testat och glömt sprinklersystemet på! Hurra vad duktigt!

Suck - ingen jätteskoj julklapp till den stackars personalen som käkar lunch i omklädningsrummet, för att barnen ska få vara i personalrummet.

• Lapinette

Mindre - din man låter som ett praktexemplar! Vad omtänksamt av honom att förhöja stämningen och fixa till det trots att han var trött och jobbat natt. Stor eloge till honom!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???