• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Ok jag förstår. Då är det bra att du inte hoppas. Det är så tråkigt med den där besvikelsen.

Jag tänker som sagt på allt kul som händer nu runt jul så då gör det inte så mycket att man inte är prego.

• Bröllopstokiig

Lapinette: Jag råkade tipsa A.M. här igår om våran site där vi alla ligger med bild. Problemet var att jag i min iver och förvirring lämnade ut fullständiga detaljer här, som användar namn o lösen etc. Då var det liksom inte så anonymt längre. Jag gick in o tog bort alla bilderna i går kväll samt mailade BT att det skulle ta bort inlägget, vilket de nu har gjort.

Så nu ska vi be Muggles starta en ny sida med nytt lösen och användar namn, så kam vi lägga upp bilderna igen där...

Spännande förrästen med BIM; nu hoppas vi att det är din tur med!

• mugglesfan

Heeeeeeeeeeeeeeej, har varit tvungen att jobba OCH läsa ikapp typ 20 sidor (era busar!).

Har även ringt BM och fått en tidig inskrivning redan nästa vecka! Hon var så gullig och sa direkt "vad roligt!" "eller?" la hon sedan till frågande och jag svarade "jaa, det var väntat, eller jag menar önskat" (lät ju lite väl självbelåtet annars, jag sa ju fel ord). "Åh, vad roligt" sa hon igen, de är så himla gulliga och väna på barnmorskemottagning - jag är inte van vid det som jobbar i en jättemanlig teknikermiljö Då ska hon iaf prata kostråd och "livstilsfrågor" med mig. Jag lär väl få enkäten om alkoholvanorna - den lär jag ju fylla i helt falskt kan jag säga!

Nu till viktigare saker: själv är jag inte så förtjust i den där sidan som jag "fixade" (jag gjorde ju inget egentligen). Bla hamnar ju bilderna på vissa datum. Tänk er i april - då ska man scrolla tillbaka till dec för att se oss stammisar... Struligt. Dessutom är den som sagt inte direkt användarvänlig. Men om ingen har ett bättre tips, så visst kan jag skapa en ny "identitet" åt oss...

• mugglesfan

sweet: du vet det förmodligen redan men nu är Herr Bisolvon på väg till dig - det räcker nog bara till en gång men en gång kanske räcker?!

Lapinette: vad tråkigt om du får tanten imorgon! Vi har ju cyklat ihop, samma ålder och startade verkstan nästan samtidigt - hade varit såå kul om det ville hända ngt därborta hos dig!

Jag har fler symptom! Igår fick jag värsta gravidhormonsattacken! Tårarna sprutade och jag var orimligt jätteledsen. Som PMS fast 10 ggr (gick verkligen inte att kontrollera fast jag insåg ngnstans att jag var löjlig) förutom att jag inte var sur/irriterad utan bara SUPERLEDSEN. Men jag pratade med mannen, fick massor av tröstkramar och sedan blev det bättre. Han är suverän på att säga fåniga saker när man är ledsen så att man börjar garva mitt i gråten...

• Lapinette

Ahhh, typiskt att jag inte hade datorn med mig hem igår kväll! Men jag får väl invänta ny sida så jag får se hur ni ser ut.

Känner att mensen är på g...redan idag!

• mugglesfan

Är det INGEN BIMare som känner minsta symptom?!

Bra att du rensat listan lite koko!

Det låter som en bra idé att ta kodakgallery.com istället - ska jag fixa?

• Lapinette

muggles - du är för gullig! och jag måste erkänna att jag blev extra glad när du plussade av samma skäl som du nämnde.

• _koko_

muggles - min sambo är också sån, fast vid ALLA tillfällen, något jag kan bli jättearg på. Hans sätt att hantera allt är genom att skämta om det, inte så lyckat när jag är skitsur på honom...

Vore supersnällt om du ville lägga upp bilderna igen och maila nya användaruppgifter till oss.

• Page

*skrapar förläget med foten* Hmm, snälla, glöm inte mig, när ni skapar den nya bildsidan! Jag tror att Mindre har min e-post adress.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???