Heeeeeeeeeeeeeeej, har varit tvungen att jobba OCH läsa ikapp typ 20 sidor (era busar!).
Har även ringt BM och fått en tidig inskrivning redan nästa vecka! Hon var så gullig och sa direkt "vad roligt!" "eller?" la hon sedan till frågande och jag svarade "jaa, det var väntat, eller jag menar önskat" (lät ju lite väl självbelåtet annars, jag sa ju fel ord). "Åh, vad roligt" sa hon igen, de är så himla gulliga och väna på barnmorskemottagning - jag är inte van vid det som jobbar i en jättemanlig teknikermiljö
Då ska hon iaf prata kostråd och "livstilsfrågor" med mig. Jag lär väl få enkäten om alkoholvanorna - den lär jag ju fylla i helt falskt kan jag säga!
Nu till viktigare saker: själv är jag inte så förtjust i den där sidan som jag "fixade" (jag gjorde ju inget egentligen). Bla hamnar ju bilderna på vissa datum. Tänk er i april - då ska man scrolla tillbaka till dec för att se oss stammisar... Struligt. Dessutom är den som sagt inte direkt användarvänlig. Men om ingen har ett bättre tips, så visst kan jag skapa en ny "identitet" åt oss...