• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

snartis: ja jag är också förvånad att jag fick tid så fort. Hon tyckte det var bra att jag ringde så tidigt också (?) - jag trodde de skulle tycka typ "ja ja hör av dig om några veckor" men jag ville ringa nu så att jag skulle få en tid efter jul, vilket var vad jag räknat med. Men nästa vecka är det bara samtal som gäller. Och NUPP kan man endast göra privat här oavsett ålder. Det de erbjuder är endast fostervattensprov. Nåja.

Mer symptom: en redig aladåb i byxan imorse. Oj, otäckt! Skyndade mig in på toa och var rädd att jag skulle få se en enorm blodfläck (MF) men det var minsann en bautaflytning! Och brösten har redan vuxit ett snäpp...

• BrudSommar2006

Muggles - jag mailade precis dig, jag har ingen anonym mailadress och jag har så mycket att göra just nu så jag ville inte ta mig tid att fixa fram en så att jag kan lägga ut den här. Jag är i vilket fall gärna med på er sida och ska försöka fixa dit ett foto så snart jag hinner i så fall.

• Lapinette

muggles - inte konstigt du inte hittar min mailadress för jag har aldrig givit den . Stackare som letade i onödan men här kommer den:
    lapinettez@yahoo.se

• mugglesfan

Mindre: nä vad konstigt? Jag la till min bild först men nu har jag tagit bort den och lagt till den sist. Undrar om inte första bilden i albumet är det du ser först. Så klicka på det så du kommer in i albumet (fast nu borde första bilden vara Cicci, koko och frejis).

• Snart så....

då har det börjat Muggles, mina aladåber har lugnat ner sig lite men kommer minst varannan dag.
    Har du ont i brösten oxå?
    Låter som vi kommer få likande symptomer hahhaa

• pirr!

Hallå brudar!

Har inte lämnat er. Ni skriver ju så mycket och jag håller på att läsa ikapp! ÄR nu på sida 672!

• Liten med Mindre

Nä, jag får bara upp en sida med en inloggingsbegäran, samt första bilden i albumet. Kan inte klicka mig vidare. :(

• mugglesfan

Lapinette/BrudSommar: ni ska nu ha en invitation!

• mugglesfan

Mindre: du ska logga in. Det var ngt med att "obehöriga" inte ska få tillgång utan att det ska synas att de varit inne. Denna sida är inte 100% skyddad heller, så om ni skickar vidare den länken/invitationen till andra, så har andra tillgång också bara de loggar in. Så tänk på det...

"Please note that any time you share photos, your friends can forward the invitation email to others. They can also share your photos directly from their own account. However, if you require your friends to sign in, all subsequent invitees will also be required to sign in, and their visit will be recorded in your Guestbook. If you have private or sensitive photos in the albums you are sharing, please share them only with those you trust."

• mugglesfan

Snartis: japp jag känner onekligen att ngt är på G. Jag klurar på tanken vad jag hade trott om jag inte gjort ngt grav-test - antagligen hade jag misstänkt grav ändå faktiskt... Men inget illamående än (peppar peppar)!

Men jag vill höra mer om dem som BIMar!!! Hallåååååå.....?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???