• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • BrudSommar2006

Muggles: Tar det lite tid för inbjudan att komma fram kanske? Än har den inte dykt upp i alla fall.

• sweetstreet

Aha!
    Så det beror på längden på cykeln också!

Tack för upplysningen Snartis!!! :)
    Kände mig ju lite korkad eller förvirrad där ett tag.

Skönt att se att du mår mycket bättre förresten.
    Hur gick det med cappuccinon?? Kunde du dricka utan att må illa?

• nu är jag fruL

hejsan
    allihopa
    men jäklarns tjejer vad ni skriver...
    själv springer jag in på kontoret och kastar mig ner i stolen mellan mötena....
    ihhhhh vilken vecka dett är ...

jessie Kul att du också fått se din bebis
    kanske ska döpa den till fladdret istället eftersom det var det du såg.
    cicci såg något som pickade => pick´n
    du såge ett fladder => fladdret

undrar vad jag kommer se eftersom min lille redan ´SKA heta BORIS hur faaan ser man ut då...?
    massa skägg i magen kanske...boris = skägg eller... och tjock... och gammal

• Snart så....

just ja den har jag helt glömt

JAAAAAA kunde dricka kaffe utan att må piss efter YEEEEEHHHHH

Har även utmanat ödet med frukt och det gick oxå :D
    Tillbaka till normalt *överlycklig*

• _koko_

Mitt inlägg blev ju såklart jätteskumt eftersom det hamnade flera sidor bakom det jag svarade på... Skit i det. :)

Jessie - vad kul!!! Såg ni dicken på dick*n också?? :D Kanske lite tidigt förstås och svårt om det blir en tjej... ;)

• Jessie76

Haha Jag tyckte oxå det kändes länge, men det var nog inte det.... Som snartis säger, så var det nog bara några dagar. Sen testade jag ju dagen efter BIM - jag vet inte om du väntade Snartis? Jag hade ju dessutom konstig mens månaden innan, då fick jag ju för tidigt(skulle haft den 7 och fick den 3. Och då räknade jag att nästa skulle komma den 3 dec, om det är som på VUL idag så skulle jag kanske ha haft BIM den 7 dec?
    Äh, vaffan nu är det som det är!

Nä, jag frågade ju min man igår om han ville komma med men då kom vi överrens om att gå tillsammans den 4 när vi ska på inskrivning istället. Rackarns! Men jag fick ett kort Hahaha... Jag vet inte om ni sett nåt sånt förut? Det har inte jag - dom är gråååååååa och så en liiiten liten svart prick med nåt vitt i hmmm

• Jessie76

Hahahaha Koko Jag HOPPAS det är en dick´n om vi säger så!
    Fast Non-dick funkar ju såklart och är precis lika welcome (vi måste ju prata så Sweetan hajjar ) men jag KLARAR INTE EN TJEJ TILL MED MITT HUMÖR!!!

• sweetstreet

Jag har bara sett kort från senare ultraljud när mnan ser lite mer "bebis". Fast jag måste erkänna att även de bilderna tycker jag kan vara rätt svårtydda ibland.... Om man har tur så kan man skymta konturerna när någon (oftas stolta blivande föräldrarna) visar vad man ska titta efter! ;)

• sweetstreet

Moahahahahaaa!
    Jessie! Även killar kan ha ett sjudundrande humör!!!! ;)

Så kasnke det inte riktigt hänger på Dicken om man säger som så?? :)

• mugglesfan

Jag prövade att skicka till hela BT-gruppen nu - har det kommit fram till ngn?

När jag la till pirr etc skickade jag bara till de sist till-lagda (så att inte alla får 100 mejl) men det kanske inte funkar?

Ahaaa, det var pappersbilder - jag läste nog inte så noga...

Jessie: har jag missat din mejladress? kan du skriva den igen? Sorry, det har varit mkt pill med att lägga till folk i efterhand (men fortfarande DÅLIGT MED BILDER!)...

Ingen aning om ni kan lägga till bilder själva? Testa! Det kanske du vet koko?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???