• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

20 lättöl förresten. bah! max en är det jag klarar - såå gott är det inte (egentligen gillar jag inte lättöl men i det här läget får det gå)

• Jessie76

Haha... Nä du är väl klok som en poodle Sweetan
    Man tager vad man får så att säga
    Men klart jag vill ha vad som helst! Killar är nog lite enklare men tjejjer är lite roligare..... Det är vad min erfarenhet och vad jag hört än så länge iaf.

Fast förmodligen när dom växt upp och blivit stora och finniga Så har det nog jämnat ut sig.

Nog om detta!

Nu jäklar tar vi fram det TUNGA artilleriet mot kärringskrället!! VÅGA komma hit din förkrympta rödstrumpa!!!
    ANnars skickar jag tomten på dig!! Gööu away!!

*viskar* funkar det tror ni?

• Jessie76

Äh va fan! Jag har "bara" Mindres adress! Int så bara men i det här fallet behöver jag din......Kan du skriva den tror du?

• mugglesfan

Jessie: mugglesfan@hotmail.com
    Förresten, grattis till att ha sett hjärtat! Vilken känsla... Dessutom är väl nu MF-risken lägre väl?

• _koko_

Nä, bara den som äger kontot kan lägga till bilder, så antingen mailar du ut dina användaruppgifter till oss, eller så mailar vi bilder till dig. Man kan ju även lägga upp sina egna album och bjuda in övriga, men då blir det kanske lite vär mycket att hålla reda på... :D

Jag har haft problem förut med att inbjudningar inte kommer fram, du kan vidarebefordra inbjudan i ett vanligt mail också, muggles, då går det över den vanliga postgången. ;)

• sweetstreet

HA! Jessie, ja janske är finnarna den stora utjämnaren mellan könen??
    Å andra sidan har jag hört folk som säger att det är lättare med tjejer än killar enda fram till just finnarna. Det är DÅ det börjar....

Men ärligt talat så vet jag inte om det stämmer alls. Än så länge är det inte många av mina vänner som har någr finnar mer än på sig själva då ;)

• Lapinette

Kul att se er tjejer (vinkar från Östermalm)!! Själv är jag ju fortfarande anonym här..hi, hi!!!

• _koko_

Hmmm, det borde nästan vara ett krav att bifoga en egen bild för att få tillgång till våra... :D ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???