• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

koko!
    Håller med....!!!!! ;) :D :D :D

• sweetstreet

Hej hej Lapinette!!!!!

*vinkar tillbaks från Manhattan*

• mugglesfan

Jag kan mejla ut användaruppgifterna men då kan de komma ut på vift igen. Visserligen kan länken också det men jag tänkte att man kan göra det svårare att komma åt det. Vad tycker ni andra?

Sorry Cicci - jag hade kunnat göra samma sak själv så det är inte det! Jag var helt säker på att det skulle hända förr eller senare (och mig spelar det inte så stor roll att vara hemlig - har inte samma problem som fruLlan).

• Lapinette

Coolt med vinkar från Manhattan Sweet!!

• mugglesfan

AM: japp jag såg det äntligen Du och Livia finns med nu...

• mugglesfan

Jag kan sätta typ 1000 spänn på att ingen av mina jobbarkompisar surfar på BT (däremot surfar vi nog alla privat lite då och då). Däremot har jag som sagt en kompis som smygläser (hallå du-vet-vem-du-är! ) men hon vet ändå allt...

• A.M.

Hejhej! Nu finns jag också med på bildsidan - måste bara be om ursäkt, bilden på mig är helgrynig (tog den jag hade till hands i datorn) inte meningen! Livia är dock skarp.

Angående hur vi gör med användaruppgifter osv: jag är inte hemlig så det spelar ingen roll för mig!

kramkram

• Snart så....

håller oxå med om att man måste visa sin nuna för att få se våra!!!!

Ska vi "klubba" det tjejer?

• Lapinette

Ahhhh...det är ju många här inne som inte finns med på bild (förutom mig). Jag har hela vårt bröllop utlagt här på BT, räcker inte det?

• mugglesfan

Ja fast nu har jag redan lagt till en massa folk i distributionslistan (Lapinette tex). Fast jag har bara lagt till folk som "hänger" här sedan ett bra tag, inga strangers. Men för dem som tillkommer from nu så blir det ett krav.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???