• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Åh, jag har precis köpt den sötaste granen. Jätteliten och knubbig som en bebis! Söööt!

Jag hoppas att ingen blir upprörd att jag inte har något kort på Ksidan, men de flesta har väl sett mig. Jag lovar att jag inte försöker att mygla, vill bara inte ha fula kort på mig på nätet. Mitt kort var också taget på sommaren men inte fan var jag brun för det! Efterlyser en bättre pigmentering!

Sweet,
    Pirogerna blev fula som tusan! Men de smakar säker gott. Tyvärr är det urtrist att göra dem, så jag måste göra fler i dag. Typ nu...
    God jul till alla som drar sig undan till jul. Ni som har turen att vara gravida; glöm ej att ni måste äta julmat för två personer nu!

• sweetstreet

Äsch Page, huvudsaken är väl att priogerna var goda!!!! :)
    Utseendet är inte allt vet du! ;)

Själv skulle jag göra såndär fin kristyr på pepparkakorna i helgen. Skulle ha med mig till jobbets holiday party, så jag ville de skulle vara lite fina. Men pyttsan!! De blev rätt lusitga för först var kristyren för hård, sedan spädde jag den och då blev den för lös. Så en del av mina gubbar såg verkligen iten helt friska ut!!!! :D
    Men vadå, de var goda!

• sweetstreet

koko,
    kanon med den rrrrrättttadde *finsk brytning* listan!!!!

Varför finsk brytning förresten?
    Tänker du på Mumindalen eller vad????????

*kliar mig i huvudet och ser undrande ut*

• sweetstreet

Och du Page!

Kul med granen! Vår är också jättliten och rätt knubbig. Jag tycker den är supersöt!

Förresten det där med pigmentering är ju något man önskar att ens barn kommer få. Inte för att de måste se bruna ut eller så (för det lär de väl inte göra) men min man har sämsta möjliga pigment vilket gör att han knappt kan vistas i solen alls utan att bränna sig. Och det vill man ju inte ska hända ens barn! Själv har jag i stort sett aldrig bränt mig av solen (någongång kanske på typ smalbenen) så jag är heller inte så bra på att påminna min man att han ska skydda sig med solskyddfaktor, kläder etc. Dålig fru man är! Men om vi nu någonsin lyckas få till det så hoppas jag fakttiskt att ens barn ska få ärva mitt pigment inte hans. I övrigt kan det ärva det mesta av honom, men just pigmentet är verkligen ingen hit.

• sweetstreet

Oj nu sitter jag och svamlar själv igen märker jag...

• sweetstreet

Koko!!!

Haaaaallllåååååå!!!!!

Gjorde du bara ett finskt gästspel och levererade uppdaterad lista???

• lollan79

Hej på er alla glada!! :)

Schysst med listan Koko! FÅr lite överblick på alla som "hänger" här.

Själv funderar jag på om jag verkligen är gravid. Har ju inga som helst symptom, mår prima fint! Ska man va glad för, men jag måste väl alltid ha något att oroa mig för! :)

Ska iväg och kolla lite julklappar snart. KistaC är ju bra ibland när de har öppet till nio...

• sweetstreet

lollan verkar som om du o Cicci är i samma sits. Sköna graviditer utan spyor! :)

• nenne78

arrghhhhhhhhh!!! Måste få BEKLAGA mig! Har ju haft ont i magen flera dagar nu så idag fick jag komma till joyrläkaren. Han tror det är gallsten så jag fick medicin. Fine. Läser på bipacksedeln att den inte ska ätas (förlåt - stoppas upp i *piiiP*) av kvinno som PLANERAR att bli gravida. Vad menas med det?!?!?!? Nu törs jag ju inte ta dem! Kunde det inte varit dunderhonung jag ätit så jag slapp? Måste ringa sjukvårdsupplysningen. F*ck. Me. Hard. (jepp, ikväll gäller det, ÄL och allt! eehihihihih!)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???