• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

hmm. kom på att det "bara" är smärtstillande medicin, så jag BEHÖVER ju inte ta dem. Det var sån telefonkö så jag la på. Men i bipcksedeln står det att det försvårar möjligheten att bli gravid så jag får helt enkelt avstå. Vet inte hur länge det skulle sitta i.

• nenne78

åH12 va tokigt det blev, kollade inte ens om du hade skrivit nåt! TUSEN TACK!!! *kramar*

• nenne78

jag får ringa dem imorgon. INtressant läsning dock!

• sweetstreet

Ja Nenne! Jag hoppas att det löser sig.

• sweetstreet

Men har du inte vädligt ont då??
    Jag menar kasnke var det väl därför du fick tabletterna utskrivna??

• sweetstreet

Eller kan du liksom bara "skippa dem" sådär??

Kan gallsten gå över av sig självt?

• nenne78

det känns bättre. Men om det kommer att göra sådär ont igen måste jag ju ta dem. Grejen är att han inte konstaterat att det är det, för alla tester har jag inte fått resultatet från ännu. Å efter nyår ska jag göra ultraljud för att se om det är det. (hade ju helst velat göra det av andra anledningar )

• nenne78

Så nu har jag bara fått smärtstillande.

• sweetstreet

ok, men tror du att du klarar dig utan smärtstillande då?

• sweetstreet

För isåfall kan du ju helt enkelt skita i pillren tills du får veta mer säkert.

Men om det gör h-vetes ont så känns det som om du inte har så mycket alternativ???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???