• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Eden-06

Vi är inne på fjärde försöket nu. Kört med ÄL stickor direkt, käkar piller, har vansinnessex runt ÄL och ändå kommer den förbaskade mensvärken som ett brev på posten.

• Eden-06

Page: Hur går det för dig? Var i menscykeln är du nu?

• sweetstreet

HAhahahahaah!!!
    *skrattarhögt här och viker mig dubbel i soffan*

:D :D :D :D :D

Pasge du är föööör härlig!!!!!

Javisst, SÅÅÅÅÅÅ är det ju man ska göra för att bli gravid! Fan att man itne tänkt på det tidigare!!! ;)

• sweetstreet

Ahhh grrrr Page menar jag ju!!!! Inte något annat.... :(

• sweetstreet

Hej Frejis!!!

Ha en riktigt skön jul du med!!!!!

:)

• sweetstreet

Och Eden,
    FAN!! Men som muggles sa 8eller var det Moppy) It ain´t over til the red lady sings!!!

Så än finns det hopp.

• sweetstreet

Men visst, man kan ju bli tooookig!!! Man vill ju inget annat än att det ska bli nå´t!

Och man tycker man följer alla spelregler men ädnå blir det hela tiden "gå tillbaka till gå, och inkassera inte 2000"!

• Eden-06

Frejis: God Jul och Gott Nyår på dig också

sweetstreet: Hoppet lever fortfarande tills mensen är helt uppenbar. Innerst inne finns ju hoppet och önskan att mensvärken trots allt står för något annat.

• Eden-06

Det är just det som är så frustrerande. Man känner att man gör ALLT och ändå går det inte.

• Eden-06

Nu är det läggdax för mig. Underbart att veta att ni är där ute alla godingar - både i ljusa och mörka stunder. Kramar.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???