• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Förra året firade vi julmiddag den 25:e med kompisar här som alla var från olika länder. Det var skoj!Det var vi samt två till från Sverige, en japan, en engelsman, en österrikare och en spnjor! Så det blev fanska varierad mat. Vårt bidrag var hemgjord knäck!!
    Men eftersom vi ädnå firade "egen jul" den 24:e så krockade det inte.

• sweetstreet

Men heeregud!!! Man kan ju tro att jag sitter här och smuttar på julsnmapsen ju!!! :o
    När jag kollade mina tidigare inlägg här ovan, så ser jag huuuur mycket stavfel och tangenthalkningar som helst ju!! "Sil och köttgullar" tex vad fasiken är det f´nåt?!?!?!?! Vadå, ska ru ha´re en liten julsil lilla snäckan?? Finfint julheroin serru! Och lite köttgullar att gulla med!! Inköpt i en "afääääääär" där man kan köpa "svnska sakr" (uttalas på serbokratiska!!) ;)

Himmel!!
    Kanske dags att gå o knoppa ändå, fast klockan bara är barnet här hos mig...

• sweetstreet

Hahahahaha!!! Jag tror jag döööööööööör :D :D :D :D :D

Gjorde likadant igen ju! i inlägget ovan. Sitter o klagar och häcklar min egen stavning och mitt tangentsludder och när jag läser det postade inlägget ser jag:

"Men heeregud!!! Man kan ju tro att jag sitter här och smuttar på julsnmapsen ju!!!"

Hallå!!!!! heeeeeeregud, hur har du det med julsnmapsen!!!????

Näe, nu ska jag inte skriva mer här idag. Så de så!
    Ses imorn!! :)

• nu är jag fruL

Godmorgon
    UNDERBART
    att logga in och läsa en massa underbart skricnack
    mycket trevligt. Bra jobbat tjejer! ganska otroligt många inlägg....hur desperata är vi egentligen

page: tack för tipsen att bli gravid jag tror att alla är mitt i prick...känns bara LITE svårt att vara 17 och knuä'lla runt igen...

nåja.

Usch min fina molvärk jag hade har gått över
    så inga symptom...utom den vanliga en vecka före mens aggressivitetn... så allt är precis som vanligt

det är bara att inse att det inte tog denna månaden trots atta resor fram och tillbaka för lite 6...FAN!

Blev livrädd när jag läste iuinlägget om acetylsalicylsyra, jag har ju ätit magnecyl, kan det vara därför som ägget inte fäster.

för jag har kommit fram till att det är så det är i mitt fall. ägget blir nog banne mig befruktat. men det fastnar inte. Hur lyckas man med det? ska man käka klister eller?

usch hopplöst.

Jag är dessutom övertrött. Har bara hunnit sova 6 timmar i natt. blev kvar till 21.00 igår vilket är lite sent eftersom jag började 6.30... jag vill ha jul nu!

kram på er alla
    och hoppas att eden och lapinette INTE fått mens!!!!

• Liten med Mindre

Godmorgon igen!

Fick min dagliga dos morgonskratt av Sweets utläggningar om julsilar. :)

Grattis till 7000 inlägg - ni är otroliga på att plocka medaljer.

• nu är jag fruL

vad faaan betyder "skricnack"
    ja inte vet jag vad jag menar men jag menade att det var KUL i alla falla

hmmm

morrn mindre

• Liten med Mindre

Jobbigt med humöret FruL. Inte blir det direkt bättre av att vara övertrött heller. :( EN dag till ledigheten! Håll ut!

Känner mig själv rätt slutkört, stressad och inte riktigt julmysig. Skulle verkligen vilja ha tid att gå och träna, men det blir typ nästa helg eller något. Jag kommer att vara odräglig.

Och kommer det mens efter denna ÄL när vi maxat ansträngningen så blir jag riktigt nere efter nyår.

• viktualia

skricnack = måste vara en kombo av skitsnack och skriksnack där det senare är någon man ofta garvar åt...

mer julsilar... eller nähäe.. julsillar till folket!

*sista dagen på jobbet för i år för smygläsaren Vickan*

• Liten med Mindre

Ååååååååå - är förresten jätteglad mitt i stressigheten! :D :D :D :D'

Fick en förtidig julklapp av maken igår - en sån där som jag inte ville öppna i släktens närvaro.

EN ROLIG LEKSAK TILL MIG!!!

Wooohaaaa! Attans vad jag roade mig (efter att vi gjort vårt bidrag till barnfabriken). Trodde inte det skulle funka på mig som aldrig lyckats förut (för mig själv då.) *rodnar*

Att jag inte köpt leksaker tidigare...

• Snart så....

Morron morron,

äntligen kom internet på jobbet igång och jag kan se smileysarna!!!! :)

Listan, julsil *asg* ni är underart galna nattskiftet :D

Mindre varför ville du inte få den på julafton?? :D kan ha blivit många roliga skratt??
    Min moster hade en gång köpt fel kalsonger till maken, STRING till en gubbe med STOR ölmage!! Jisses vad alla skrattade :D :D

nr 8 på listan är väl din taktik frullan, NU borde du bli på smällen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???