• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ja - nattskiftet är verkligen en "underart" till dagskiftet Snartis. ;)

Eller bara underbart galna.

Tror att vi alla drabbats av halkiga tangenter lite till kvinns.

• Lapinette

Godmorgon,
    Igår innnan jag gick från jobbet så kom den! Blev faktiskt inte ens besviken då jag var så säker på att den skulle komma. Det enda trista är att denna gång åt jag både bisolvon samt rosenrot och vi försökte med varannan dag (istället för minst varje dag). Min tröst är dock att jag var så stressad precis under ÄL att det omöjligt kan ha funkat. Det var då jag jobbade dygnet runt.

Som sagt, nästa omgång tar jag det nog lite coolt för att köra gärnet med bisolvon och allt när vi är i Sydafrika. Men då är jag uppe i försök 8 eller 9. Fast någon måste ju hålla upp statistiken så genomsnittet blir 7 försök .

• Liten med Mindre

Äsch då, hade i alla fall hoppats att du skulle få en "vit" jul, och inte en röd Lapinette. :(

Jag känner också att jag bidrar till statistiken. Fast jag blir sååå besviken nästa gång när det inte funkat. Värre än vanligt.

Nåja, inga sorger i förskott.

• Jessie76

God morgon.
    Kan inte vi få en BIM lista? Eller är det överkurs? Det är ju så spännande å veta när det börjar dra ihop sig för er...

• Liten med Mindre

Nästa BIM 6 januari. Lååångt att vänta.

Kan någon tipsa om en lagom informativ sajt där pappa-wannabees kan läsa in sig på ägglossning, graviditet, dos and don'ts? Vill inte behöva argumentera för varje vinglas fram till att det ev blir något.

• Lapinette

Mindre - en vit jul hade inte varit helt fel men som sagt jag var så säker att på min sak denna gång att jag inte alls är besviken. Mest så undrar jag om vi någonsin kommer att lyckas.

• _koko_

Jessie, neeeeej!!!! ;) Inga bimlistor, har sett såna på FL och de förstör trådarna!!

Tycker personligen att det räcker med de små bim-listorna som dyker upp ibland, där de som bimar samtidigt samlar ihop sig. :)

Men jag böjer mig såklart för majoriteten om den tycker annorlunda. :D

God morgon förresten! Vilken grym lista ni fick ihop, page och sweet, får fundera på om vi kanske ska ändra taktik till våren när det är dags för oss igen. Tipsen är ju vattentäta att man jag funderar på att skita i ivf faktiskt! :D :D

Lapinette - tråkigt, men du verkar vara rätt ok ändå? Tänk på alla sydafrikanska viner du kan dricka... Eller dricker ni baaaara fraaaanska?? :D

• _koko_

*Klipp och klistra...*

"Tipsen är ju så vattentäta att jag funderar på att skita i ivf" menade jag såklart...

• Jessie76

*EEEEEEiiiiiiiiik* - Förlåt Koko!! Nej det var inte en sån jag menade (har oxå sett dom *Yuk!*) jag menade just en sån som vi haft här förut - alltså nära förestående BIM....

• nu är jag fruL

usch jag vill inte ens tänka på BIM blir bara ännu ,mer stressad och deppig.... näe jag berättar om BIMnär jag känner för det...men alla gör ju som de vill.

men jessie för din skull gör jag min egen BIm lista Hoppas det duger med bara mig
    BIM mellandagarna eller nyår... rosenroten har gjort cykeln lite skev

mindre: hmmm då är vi på samma planet vad det gäller leksaker... ska köpa min första så fort jag får tid

hmm snartis vad bvar nr 8 på listan?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???