• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

syster, håller helt med dig, ha en riktigt BLÖT jul med massa alkohol ni som kan.

• Snart så....

specialkudde så jag kan ligga på mage alltså :D

• mugglesfan

jessie: oj, gud vad jobbigt! Jag har inte alls ont i brösten (än). Men de har fyllnat till lite (det är väl det enda som fyllnar till här moahahaha).

fruLlan: men du brukar ju vara bra på att hitta på symptom? har du inga alls? det är ju så jävla lurigt det där med menssymptom och gravsymptom att de liknar ju varandra till förbannelse. Jag hade ju PMS-depp och molvärk i korsryggen och var helt övertygad om att det var mensen...

• Storasystern

Fantastiska julrim förresten! Själv ska man försöka hitta på julrim på långkalsong och almanacka.... Inte alls lika kul!! :(

Min gulliga man frågade om ÄL-stickor igår. Kan du inta köra med sånna för att veta när det är dags undrade han... Jo, tyckte jag, men de är rätt dyra... OK, jag kan sponsra tyckte han. Fast när jag föreslog att han skulle gå till apoteket och köpa ett paket till mig blev han lite tveksam! :) :)

• Snart så....

Frullan, om du har svårt att hitta symptomer är ju plussitivt?

• Storasystern

Snartis, det är ju det enda nöjet vi har - att dricka riktigt mycket medan vi kan - så det ska jag absolut passa på att göra! :)

• mugglesfan

Moppy: jag tror det är helt rätt taktik. Så gjorde jag också. På bröllopsresan orkade jag inte riktigt engagera mig i äggjakten så jag tog aldrig mina RR, bara Bisolvon lite halvhjärtat. Jag tänkte ju köra hårt nästa ÄL (som skulle varit vid nyår) istället. Så det verkar ju vara en bra taktik. El NNÄ-klubben... (nyår var ursprungligen NNÄ för mig)

• Storasystern

Förresten, nu har vi också blivit med gran!!! :) Den är inte så snygg och väldigt omfångsrik och stof mitt i hallen när jag kom hem sent igårkväll efter en bio... Granbarr sticks och är inte alls mysiga att krama! :( Men idag ska jag få klä den! HUrra! :)

• Snart så....

syster, det ger sig, min sambo var inte heller på pigg på det i början sen följde han med och shoppade MASSOR :D
    Tror att det är en mognad och kommer efter ett tag när de blir lika desperata som vi *Asg*

• Snart så....

vi tog in granen i helgen, brukar vänta längre men kunde inte hålla oss. Det luktar ju så gott och mysfaktorn i vardagsrummet stiger massor

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???