• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Koko,
    vart gör man ivf privat???
    Typ Sofiahemmet??
    Eller finns det många kliniker att välja på. Och hur snabbt kan man få tid om man går privat?

• Snart så....

oj min sambo har tyckte det varit roligt med alla tester, lusläst manualer och varit med och testat mm

• mugglesfan

koko: vilken tur att ni har möjlighet att betala! jag hade också gjort det!!! det kostar ju mer att adoptera väl? så man får ta sig råd helt enkelt, i värsta fall skippa den där nya soffan el den där roliga resan. Det blir ju tid till det sen...

hej hej sweet! vinki vinki

Men tänk ändå vad bra att det finns sådan hjälp att få. Tänk om vi hade levt på 60-talet (fanns det ivf då?)

• sweetstreet

Haha muggles!

ja där ser man! Men det är inte konstigt att han trodde det var gravtest för de ser ju väldigt lika ut! :)

Fast på mina stickor (paketet alltså) står det "ovulation test" med FETA bokstäver på ALLA sidor, så jag har faktiskt stoppat in paketet i en påse i badrumsskåpet för jag har ingen jättelust att skylta med att jag jagar mina ägglossningar om det kommer hem folk till oss. Jag menar tänk om de går på toa och sedan är pappret slut så kollar de i badrumsskåpet och ser OVULATION mitt framför ögonen. Näe, inte skoj!
    Fattar inte varför de inte kunde göra lite mer diskretaa paket....

• mugglesfan

Jag kanske gjorde fel som inte involverade honom? Men jag var lite rädd att han skulle känna att "jahapp, upp med den - nu gäller det!" och så skulle det inte gå alls. Hade det inte tagit på 7:e försöket (exempelvis) så hade jag kanske tagit till sådana metoder... *funderar*

• pirr!

Muggles- ja, jag har faktiskt tänkt tanken att inte berätta om stickorna, men sen har han sagt att han tycker det blir lite jobbigt att köra så ofta så länge så nu blev det såhär! Berättade även om denna tråd.. men inte var den fanns (skulle han läsa skulle han väl bli förskräckt..)
    Känns som att man får ta små bitar i taget.. Han vill minst lika gärna som jag och blev riktigt ledsen sist mensen kom.. Varm i hjärtat då!!!

• mugglesfan

sweet:
    fnissade högt när jag läste det du skrev - såg det bara framför mig...

• sweetstreet

Äsch det spelar ju ingen roll Muggles!! Det funkade ju för er!!!!! :) :) :)

• pirr!

Tror första provrörsbarnet föddes i slutet av 70-talet!?

• mugglesfan

pirr: ja men det känns ju som om han tar det på helt rätt sätt - vad skönt! kul med engagerade män! ja stackarna klagar över att de måste ha så mkt sex - ett oanat problem!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???