• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Snartis - Läkaren trodde inte att det skulle hinna kicka in före den här mensen, men sen är det tänkt att jag inte ska ha ägglossning och då inte heller mens på ett halvår.

Hehe, ja, men det är det värt bara jag får en liten bebis att snusa på sen!!!!!

• _koko_

Och vi hade inte sex på hela förra månaden (skrämmande, jag vet, men jag var inte direkt sugen... plus att jag hade läst att man kan få utomkveds när man spolar äggledarna), så det kan inte vara något sånt. :D

• BrudSommar2006

Koko, det vore ju i alla fall någon liten rättvisa med det hela om du kanske får slippa mensbesvär en liten tid åtminstone. Till våren får du komma igen med nya friska tag och ökade chanser!

• Snart så....

inte mens på 6 månader?? shit det var ju en väldigt possitivt egenskap i det hela :D :D

Klart du kommer få en baby att snusa på!! Måste tänka plussitivt hela vägen

• mugglesfan

koko: är tanken att du inte ska ha ägglossning för att de ska sätta in ett befruktat ägg? el annars förstår jag inte?

• _koko_

Ja, mensen kan jag gärna vara utan!

Såhär är det. :)
    Har jag ingen ägglossning får jag ju inte heller någon mens. Det är mensen som förvärrar endon och har jag ingen mens finns det heller inget som "matar" endon och den ska förhoppningsvis torka ut och försvinna då. När mensen sen kommer igång igen kan endon komma tillbaka, men jag hoppas ju bli på smällen direkt då och på så sätt slippa mens ett år till och sen hoppas jag att kroppen har glömt att jag har endo. :D

• Snart så....

var det inte för att endon skulle försvinna och sen blir det som en omstart för kroppen?

• Snart så....

hahaha såg just att du hade svarat koko, och mkt bättre dessutom :)

• mugglesfan

ahaaa, jag med mitt guldfiskminne... Sorry, jag visste att du förklarat det förut men minnet är väldigt kort härborta!

• mugglesfan

Snartis: jag är impad! att du kom ihåg...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???