• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Nä jag får kolla på nån sida tror jag, dom e jätteroliga!
    Det står bebis nere på magen - coolt va? Eller gravid eller nåt.... Lite kul å ha senare - när magen inte bara är tjock (för mig alltså ) Fast jag var igår å prövade mammabyxor faktist Men vaffan, när man mår illa är det en rysare att ha något öht på magen - man vill ha bar hud där! Men HUR skulle det se ut???

• Snart så....

ahhh en sån tröja *lite trög*

• _koko_

Lapinette - du kan inte lägga in ett gott ord för oss då? :D ;)

Allt kostar ju pengar (landstingsfinansierade är ju knappast gratis - det betalar vi alla via skattsedeln), och först hade jag ångest för att betala för att få gå före i kön bara för att jag kan. Men sen kom jag fram till att det innebär ju att någon som inte har råd inte behöver vänta lika länge, så nu känns det bra att betala själv. :)

• Lapinette

Jag hoppas vi slipper gå så långt dvs att vi klarar att bli gravida normal väg men jag känner tyvärr rätt många som har gjort ins. och några av dem har inte ens lyckats med det.

• Liten med Mindre

Mol mol...

Tycker att det molar i magen redan, eller fortfarande. Men ägget borde väl ha släppt nu om jag fick böj i tisdags?

Hur ska man veta när äggsläppningsmolet slutar och gravid/mensmolet startar?

Eller beror det bara på all broccoli och bönor jag ätit? :? Vill helst att det ska vara roligare än så.

• Snart så....

Mindre, molvärk och ont i magen pga mat är helt skilda "onda" saker för mig hmmm??

• Liten med Mindre

Nä - mol i magen när den har bråttom (förorenad luft i magen kan göra att den gör ont). :( Tror nog det är bönorna.

Fast min mage brukar ju ha bråttom till mens med, så det är nog därför jag tycker det känns likadant.

Nåja - där försvann ett symptom. Hurra! För inga symptom ska det ju va!

*tränar på rimmen*

• sweetstreet

Jessie!!

Kan du inte göra en sån tröja själv annars? Om du inte hittar färdiga att köpa menar jag. Det brukar finnas sådana där bokstäver som man ska stryka fast på textil. Då kan du köpa precis de bokstäver du vill och skriva vad som helst på en vanlig tröja! :)

• _koko_

Jaa, sweet - Jag skulle skriva "bort med tassarna från min mage"!!! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???