• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

hmm. det beror på om du startade på banan som går norrut, då gör dem nog en koves över gävle när de vänder. Så måste det vara.

• nenne78

nä, du Koko, jag måste tyvärr lämna dig nu för ett tag. KRAMAAAAAAR i massor och hoppas att du och alla ni andra får en riktigt GOD JUL!!!

buss och krom!

• _koko_

Detsamma, se till att få lite stock ikväll, det borde muntra upp dig. :D

• sweetstreet

Oj nenne!!!
    :o

Inte visste jag att man kunde se snoppar på gallstenar!!!! :D

• sweetstreet

Nej, men jag tror att det fungerar även utan aladåb. Själv har jag aldrig hittat någon. Iallafall inge mastodont-aladåb. Så jag hoppas ju att det kan fungera ändå...

• sweetstreet

Lycka till ikväll nu Nenne-gumman!

Fick du förresten tag på sjukvårdsupplysningen??

• sweetstreet

Nu ska jag luncha!!! hbbrrrnnndkdhmmrbbrbrr *magen brummar glatt*

• _koko_

sweet - läste om mitt inlägg från 17.29 och insåg att det ju inte alls låter som att jag håller med dig... Hrrm...

Det jag menade var att jag håller verkligen med dig i att generna inte är det viktigaste utan kärleken och omgivningen under uppväxten, och vore det bara mitt sunda förnuft och min hjärna som var inblandad skulle jag bara adoptera. :)

Det måste alltså vara människans urdrift att fortplanta sig som bara lägger sig över allt och bestämmer, vilket irriterar mig lite när jag tänker på det - jag är van vid att bestämma själv! :)

Hur som helst, går det att fatta hur jag menar???

• sweetstreet

Självklart Koko!
    Jag tror jag fattade vad du menade redan innan! :)

Och visst är det så. Det finns så många drifter vi har men som man itne alltid vill kännas vid. Men så är det. Och jag tycker inte det är något konstigt med att man vill fortplanta sig alls!!

Jag känner bara attför egen del så tror jag att längtan efter barn är den starkaste drivkraften. Starkare än att jag känner att jag måste bära barnet, eller att barnet bär min gener.
    Helst vill man ju bara kunna "kombinera" allt detta förstås, en om jag måste välja så skulle jag nog välja det alternativ som säkrast ger mig ett barn. Tror jag iallfall.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???