• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Åååh - undrar om jag blir ensam här i dag? :o

Alla har kanske ledigt för att fixa julmys, eller jobba hårt in i det sista.

Inte ens maken vill prata med mig - tänk om han glömt telefonen hemma och därför inte svarar???

• nu är jag fruL

hejsan mindre gumman
    jag vill jätte gärna prata med dig
    men jag har så otroligt mycket jag måste få klart nu innan jul.
    Så jag skickar bara en puss

10 timmar övertid på 2 dagar är det normalt?

puss

puss till er andfra också

• Liten med Mindre

Förstod att det endera var jobb eller julshopping.

Puss på dig Frullan. Nej, så mycket övertid är inte normalt. Hoppas att de ger dig ledigt nu i jul som kompensation!

Om du får tid att ut och ta oskulden av leksaksshoppingen, så kan jag ju bara från egen erfarenhet rekommendera en duschvänlig delfin från Pistill på Drottninggatan. :D

Nu tycker maken att jag är otrooooligt pinsam som talar om vad jag fått och att det var uppskattat. :D Vill ju bara hjälpa till...

• mugglesfan

Mindre: jag är här idag också!

Page och sweet: gud, vilken intressant diskussion! synd att jag missade den - jag älskar sånt! fast å andra sidan håller jag ju med er så vad hade jag bidragit med?

• mugglesfan

förresten mindre - varför har du två jobb? är det ena cykelinstruktörsjobbet?

• nenne78

åååhåhåhåh hej girrrllls! Intressant diskussion ur genusperspektiv

äääh vi orkade inte guppa igår så vi har inga förhoppningsar alls att det blir något nu heller. Men det kanske är lika bra, så att det blir lite roligare och mer spontant.

• nenne78

mindre! cyklar vi ohop, eller?

• Liten med Mindre

Huvudet på spiken Muggles! *räcker fram plåster*

Instruktörsjobbet är ett av jobben. Det var där jag inte riktigt kände mig hemma på festen. Mååånga som jobbar på gymmen är vääldigt unga (jämfört med snart medelålders mig :D), vilket bidrar till typen av fest det blir.

• Liten med Mindre

Nenne - vi sitter nog på samma cykel! Trampar som sjutton här. hade ÄL i veckan som var. Vi gjorde en kraftansträngning den här gången med tester och gupp trots övertrötthet.

Hoppas!!!

• nenne78

ååh mindre - hoppas så för din skull! Här har man inte fått vaniljsås på kakan sen i tisdags å jag tror ÄL skulle vara i onsdags. Men eftersom jag inte fått någon indikation på att det har hänt så siktar jag på NÄL elller NNÄL eller NNNNNNNÄL.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???