• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Eden-06

mugglesfan: Förstår din oro även om jag inte tror att det är någon fara. Symtom kommer, går och förändras. Tycker absolut att du ska försöka få en tid hos BM. Själv kan jag inte släppa saker jag fått på hjärnan förrän motsatsen bevisats och då helst vetenskapligt

• Eden-06

Är inne i "papper långt in i muffen för att kolla"-fasen. Mensvärken finns där men ännu ingen mens.

• _koko_

Eden - låter definitivt lovande!! Håller tummarna. :)

Nu ska jag bara avsluta det sista och sen handla sista julklapparna och maten, sen heeeem!!!
    God Jul och kraaaam allihopa!!

sweet - vi hörs i mellandagarna! :)

• Page

Jag håller med om att man blir imponerad av människor som arbetar/är kunniga i andra områden än man själv är bra på! Det är dessutom mycket häftigare med bildning än utbildning!

Muggles,
    Jag brukar säga att jag är utbildad till ingenting! Typ en kvalicifierad bajssnackare, det är det man blir när man pluggar litteratur!

Det börjar närma sig ÄL för mig, men jag känner inte ett smack än! De förra gångerna hade jag så ont i äggstockarna att jag kände att det var på g så jag hoppas att det blir likadant nu. Annars så måste jag nog fixa stickor till nästa månad! Det blir dessutom den första omgången där maken är faktiskt hemma vid ägglossning! Tjohoooo!! Så med andra ord kommer jag bli skitdeppig om det inte resulterar i ett litet knyte!

• Page

God jul till alla som inte är här vid jul!!

• Eden-06

God Jul från mig också. Blir ingen direkt julledighet för min del. Böckerna ligger jämt och tittar uppfodrande på mig.

• Page

Eden, släng böckerna under sängen! I alla fall i några dagar. En trött student=dålig student! (Visst pluggade du eller minns jag fel?)

• sweetstreet

Sweet is back!!!! :)

Men bara en kortis för jag måste jobba på idag sista dagen innan en veckas ledighet!!! :D Tjohooo!!!

Fast jag fick just veta att jag måste skriva en ansökan och dead line är en veccka in i januari, så det blir nog till att börja med det efter juldagarna... Jaja....
    Så kan det vara.
    Det känns ändå ok för skirva kan jag göra hemifrån så jag slipper åka till jobbet. :)
    Och skriva kan vara lite kul som omväxling till allt labbande!

Ser ni vad jag tänker plussitivt! :) *stolt*

• sweetstreet

Muggles hoppas du hittar någon som du kan prata med så du slipper oroa dig över julen!!!

Eden, låter ju super att tanten inte kommit än! *håller tumme*

Syrran, tror vi ÄLar ungefär samtidgt denna ånad då?! För jag ska ha ÄL runt nyår :)Så nu får vi hoppas ihop...!

Page, håller med muggles!! Tycker du verkar vara en superkul och spännande tjej med alla rätt innanför pannbenet! :)

Koko, kul att veta att du iallafall kommer in här i mellandagarna! Hoppas vi kasnke ses lite då?!

Pirr, ha en mysig kväll!!!!!! :)

FruLLan, jobba inte ihjäl dig gumman!!!!!!!!!! Ska man behöva vara orolig nu igen.... *rynkar ögonbrynen*
    Hoppas verkligen du kan vara ledig i mellandagarna så mycket som du slitigt den senaste tiden!!!!!!

Och till er alla alla trådisar inklusive trådbebbar!!!
    En superkram till er alla och ha en superjuuuuul!!!!!!!! :) :) :)

Meee alreeedddi misssss..... :(

• Eden-06

Ähhhhh........ vet inte om jag vågar tro på det men jag testade ett PLUS imorse. Känns mest omtumlande och overkligt just nu, men så klart jättekul

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???