• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

eden-06 - supergrattis!!!!

• _koko_

Startar datorn för att googla fram hur varm ugnen ska vara när man griljerar skinkan, och vad ser jag - ett PLUS?!!!!!

Stort grattis Eden - vilken julklapp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*tillbaka till köket*

• Snart så....

GRATTIS Eden!!! Roligt, vilken underbar tidig julklapp du fick :)

Har fullt upp i köket så ville bara smita in och önska alla en riktigt GOD JUL!!!

KRAM på er alla

• Lapinette

GOD JUL från Lapinette också (som fick en röd jul ).

• Eden-06

Tråkigt Lapinette, hoppades ju på oss båda.

Tack för Alla Grattis. Vet ju att ni så väl vet hur man längtar efter det där förbaskade plusset.

Hade egentligen tänkt vänta med att testa några dagar. Var så rädd för ett gapande minus. Julafton kändes dock som en alltför frestande dag att avslöja nyheten för mannen på.

• sweetstreet

Å GRATTIS Eden!!!! Jättekul!
    Vilken härlig jul du kommer få nu!!!! :)

*nu måste jag springa vidare*

• BrudSommar2006

Grattis Grattis Eden!!! Vilken fantastisk julklapp!

God Jul allihopa så länge!

• Storasystern

Grattis Eden!!!! Värsta julklappen! :) Jag fick bara ont i äggisarna i julklapp... :(

Sweet, jag har nästan givit upp denna gång redan innan ÄL, det känns dömt att misslyckas alltihopa, och jag måste åka til Japan igen och kommer aldrig bli gravid... BLÄÄÄ!!! Men vi cyklar ihop ett tag så kan vi hoppas åt varandra! :)

Hoppas att ni har haft en jättegod jul allihopa!

• sweetstreet

Syrran!
    Ge inte upp hoppet än ok!!!!!

Själv försöker jag slappna av och inte tänka på detta men det är så svårt! Känner att man blir mer o mer fixerad och att jag redan nu kastas mellan hopp och uppgivenhet. Knäppt jag vet!

Men vi får väl cykla vidare iallafall.
    Och försöka njuta av julledigheten.

Och du, detta med Japan. Är det redan bestämt? När skulle det isåfall bli? Och hur länge denna gången? Måste du åka, finns det ingen annan?

Kramar till dig!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???