• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Kan det vara en adelstitel?

• mugglesfan

Hej Moppy! Tack för dina råd. Jag funderar allvarligt på att ta Vänner-fans tips och fixa en tid hos en privat här i Gbg. Jag har dålig koll på vem som gör undersökning, jag trodde att BM gjorde ngt slags UL vid den sena inskrivningen i typ v12. Ja ja det ordnar sig (försöker jag tänka).

• Page

Hahaha, adelstitel? Guuud nej! Jag gjorde mig mer spännande äv vad jag är! Akademisk titel menar jag. Jag är en "fil.mag i litteraturvetenskap". Typ som Fredrik Lindström i "Värsta språket" men mitt huvudämne är inte svenska utan litteraturvetenskap.

• Page

Shit nu ljög jag! Det var faktiskt inte med flit! Fil kand ska det vara, jag har ju inte gjort klart min magisteruppsats! Latmask, det är jag!

• Page

Just det! Jag vill verkligen inte ha den bilden på mig så jag är mycket tacksam att den inte finns där. Det kändes bara viktigt för mig att ni skulle se mig så snabbt som möjligt så att ingen tror att jag är en stalker och fegis!

• Page

Och förlåt, förlåt, förlåt, jag ska inte diskutera utbildning, arbetslöshet, social status och sånt OT här igen! Det är som gjort att göra någon ledsen eller upprörd och det var absolut inte min mening. Jag vill bara förtydliga att jag är allt det som jag kanske har uttryckt mig negativt om!

Nu måste jag springa ned på stan och fixa en julklapp!

• Page

Och så glömde jag det viktigaste: Håller tummarna för dig muggles att allt är ok med lill*n!

• _koko_

Page - Jag förstås känslan av underlägsenhet. Jag har aldrig varit arbetslös , men däremot suttit utan uppdrag en längre tid (är konsult), och då kan jag lova att man känner sig värdelös!!! Men jag tog mig igenom den perioden (otroligt viktigt att man har stöd och uppmuntran från familjen då) och nu har intervjuer blivit positiva utmaningar i stället. :)

Jag blir också imponerad av forskare, och snickare, och förskollärare, och sjuksköterskor, och yrkeschaufförer osv, för att de har egenskaper som jag inte har - praktiska eller teoretiska! Sånt som jag är duktig på vet jag ju att vem som helst kan klara av (det är ju inte nödvändigtvis så, men det man själv kan upplever man ju som enkelt), så det imponerar inte lika mycket. :)

Ojojoj, vilken psykoanalys såhär på fredag eftermiddag!! :D

• _koko_

Äh, jag tänker inte be om ursäkt för att vara OT, anmäl mig!!! :D :D :D

• Jessie76

Äh varför ska ni be om ursäkt?? Absolut inte, det är rätt kul faktist å se vad det är för personer man blottar sitt inre för Eller hur? Och så är ni ju så pålästa tycker jag Man lär så länge man lever - visst?

Nä, inte var det så synd om mig men det var rätt "roligt" att man inte då blev orolig för bebben - hajjar ni? Så nervös som man är för ALLT just nu! Och jag håller med Koko, att ärret vill jag faktist inte ta bort för det känns bra att ha det där av någon konstig anledning...

Muggles - ring en gynläkare elller nåt! Jag var ju i onsdax å enligt henne var jag i 6+0 då, så nog borde du kunna gå dit? Vad ska du vara i för vecka nu?
    På min ärta såg dom ett hjärta som fladdrade......
    Gör det så du slipper vara orolig, det är onödigt tycker jag.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???