• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Nej girls nu måste jag till jobbet!
    Försvinner en stund (måste ju jobba lite också!) och kommer tillbaks sen. Fast då är ni nog inte kvar (brukar vara så vissa dagar och nu är det ju sanrt jul o allt så jag har full förståelse för att man går tidigt från jobbet :) )

kram så länge!

• pirr!

DEt är ji öppenheten som är så skön. Här kan vi ju vara helt ocensurerade.. nästan..

• pirr!

hääj dååååååååååååååååååååå sweet! ha en bra arbetsdag!

• Snart så....

tur att jag inte behöver smyga :)
    Vi ska ju gifta oss så det är helt legalt att vara på BT, sen behöver de inte veta VAR jag är på BT :D :D :D

• _koko_

sweet - i stockholm är det sophiahemmet, men sen kan man välja uppsala också (tror det var där de brände upp ägg häromsisten ;)), eller falun, fick jag nyss veta. De har nån slags filial i stockholm, så man behöver inte åka till Falun för alla steg.

Sophiahemmet är dyrast, uppsala lite billigare och falun ännu lite billigare (men då får man ju lägga till reskostnader).

• pirr!

Ahaa.. Plockar man ut ett ägg och sen trycks spermien in i den eller hur funkar det?

• Lapinette

Är kompis med VD'n på Sophia...kanske något att hänga i gran den dagen det verkligen kniiiiper.

• Liten med Mindre

Pirr!
    Gogglar du på ivf eller insemination eller något sånt så får du nog upp en massa länkar till ställen som jobbar med det.

Det är väl en marknad som många andra tycks det. Fast lite kymigt tycker jag det skulle kännas att göra pengar på folks känslor så där.

Eller - egentligen är det väl känslor mycket av det försäljning handlar om. Så kanske inte kymigt ändå. Produkten gör ju i alla fall mer nytta än skada ändå. :)

• Jessie76

Okej Koko, hade missat det

Nä, jag vet inte - förmodligen är det bara att stå ut Och det går ju faktist när det är nåt positivt som e däri

Vet ni förresten vart man hittar såna där tröjor där det står bebis eller så?

• Snart så....

vadå för tröja? Har jag missat något?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???