• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

pirr,
    ja min man känner till tråden han med. Och han är kluven till den tror jag. han tycker dels att det är superbra at jag har den så jag slipper analysera allt med honom (skavsår i örat) men samtidigt tycker han att det känns olustigt att så många känner till så mycket om ens mest privata. Alltså att försöka bli gravid är ju väldigt privat och jag tror han tycker det känns konstigt att man delar det med andra på något sätt.

• mugglesfan

sweet: jo jag vet... inte så att jag behöver fundera på det nu. Men iaf, ibland kanske man tänker för många varv och uppfinner problem som inte skulle ha uppstått. Nåja, by-gones. (Det bästa med Ally McBeal-serien var det uttrycket!)

• pirr!

Ja, tänk att det verkligen funkar för så många. Satt på lunchen idag och bara tittade på mina kollegor som jag vet har barn och blev superimpad över att de måste fungera så bra (undrade även hur många ÄL-stickor de kissat på i sin dar..)
    Man blir verkligen helt störd av allt detta! Mycket likriktad i tanken..

• sweetstreet

Fast mest är han nog fascinerad av hur MYCKET vi skriver!!!!!! :D

När jag berättade häromdagen(veckan?) att vi passerat 5000 inlägg (viklet ju är gammal skåpmat nu!! :) ) så sa han 5000!!!!! med mycket hög o förvånad röst. Hehe! Men han vet ju hur mycket man "pratar" så han borde kunnat räkna ut att det kan bli mååååånga inlägg.... ;) :D

• pirr!

Sweet- förstår ju deras tankar där, men som sagt. Bättre att ventliera här än låta männen få skavsår. Kvinnor är ju kvinnor och i vissa avseenden lite olika männen..

• mugglesfan

Min man känner till tråden (jag berättar ibland lite, tex att jag lunchade med Cicci) och han vet var han kan hitta den men han läser nog inte. En gång när jag läste hemma tittade han över min axel och just då var fruLlan på sitt mest k*ta humör och yrade om bävrar och allt möjligt (det var nog för att jag la sådana asgarv som han blev nyfiken vad jag läste). Jag tror han tycker det är lite suspekt att jag hänger här men samtidigt tror jag inte han har ngt emot det. Jag känner mig ganska anonym också så det gör mig inget att berätta en massa privata grejer.

• sweetstreet

Hahaha Pirr,

ja faktiskt. Lite störd har man nog blivit under denna tiden. Alldeles för fixerad för min egen smak också. Hm!
    Hoppas att man kanske tänker lite annorlunda nu under julledigheten, men risken finns att man bara blir mer fixerad när man är ledig kanske????

• pirr!

Har våra många inlägg något attt göra med vår analytiska (ältande???) förmåga att göra tro?

• sweetstreet

Ja muggles, jag tycker faktiskt själv att det är rätt fascinerande hur "öppna" vi är på tråden!!!!
    Men det är ju det som gör att den är så himla härlig!!!!! :D :D

• pirr!

Funderar redan på hur jag ska lyckas smygläsa hos familjen i julhelgen.. Det blir nog omöjligt.. Vi får väl hoppas att skrivandet går ner lite i helgen så att inte HELA första arbetsdagen går åt till att läsa ikapp!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???