• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Muggles, han vill men är så rädd att det ska bli missfall. Sen har jag haft så ont i brösten så tidigare har jag inte varit upplagd för det.
    Näää nu är vi ju lediga snart och då blir nog en annan femma :D

• Lapinette

Tror att det är några som bimar till helgen bl a Eden06 men annars är jag rätt ensam under den här veckan.

• Lili 2006

Hallå,

jag bimar också snart - det är dags nästa vecka!

• mugglesfan

Snartis: visa honom då det här: "Missfall som sker innan vecka 13, oavsett variant, beror nästan alltid på genetiska orsaker, inte på något mamman gjort eller inte gjort. Det handlar om naturens sätt att selektera bort barn som aldrig skulle klarat sig." Plockat från www.niomanader.se/content.asp

Jag tycker det är rätt skönt att veta att oavsett vad jag gör (inom rimliga gränser) så är det inte mitt (el pappans) fel om det skulle bli MF.

• mugglesfan

Bra då har vi några BIMare igen (även fruLlan nästa vecka tror jag).

Jävligt trist med mensjävulen Lapinette men Frejis har ju hållit på ännu längre...

Jag trodde det skulle vara bara hallelujaglädje när man väl hade plussat. Det är ju det man fokuserar på innan plusset - bara jag får det där förbannade plusset! Men nu har jag gått med i Ciccis klubb att oroa mig för MF. El ja, inte direkt oroa mig (jag försöker tänka att jag inget kan göra ändå) men att hela tiden försöka ta med det i beräkningen. När bästa väninnan tex frågar när planerade datumet är: "26 aug - om allt går vägen". Inte för att jag vill klaga, men bara tala om att allt är ju inte frid och fröjd än. Fast nu vet jag ju att jag kan bli gravid iaf, det var ju värsta oron tidigare. Jag har fortfarande mitt plus liggande på nattygsbordet, lite knäpp är man allt

• mugglesfan

nu är man ensam i tråden igen.... rajrajraj...

bra jobbat nenne och sweet igår förresten!

jag har ju missat hela tv-serie-diskussionen förresten: jag gillar en serie som ingen annan verkar följa "Love my way" på tv4. En australiensisk (de har ju så go dialekt - får abstinens från min tid i Sydney) med svinduktiga skådisar, med karaktärer som är vanliga människor med goda och mindre goda sidor, med vanliga problem. Love it!

• nu är jag fruL

jag känner mig så himla utanför när alla bara pratar symptom

• Lapinette

rajja på du muggles...ikväll blir det julbord med snaps och aldeles nyss dök julklappen från jobbet upp, 2 snapsglass med plingla under och 5 små Absolut. Snacka om att här ska krökas!

• Jessie76

Usch sötFruLlis Vi kan prata om sprit oxå! Eller så inte....
    *Skickar en bamse Lule kram*
    Och till Lapinette oxå, även om du var mer förberedd kanske....

• Jessie76

Även om detta är symtom måste jag få säga... Får jag?

jag har SÅ JÄVLA ont i brösten!!! Jag får panik om det ska vara så här hela tiden!
    Dom är så jäkla varma hårda och framförallt tunga!! Jag måste gå å lägga mig efter middagen för att få av mig bh:n och sen ligger jag till morgonen Fyyyy fan säger jag bara! Aj

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???