• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Lapinette, det är en lista vad man ska göra för att bli gravid som Page och sweet skev igår kväll

• mugglesfan

Jessie: du har mejl! (hoppas jag, om det funkar denna gång!). Jessie, din bild - vill du skicka till mig?

Sorry, jag var tvungen att gå tidigt igår och idag var jag tvungen att läsa ikapp som vanligt plus absolut tvungen att fika!

syster yster: du är tillbaka i galleriet!

• mugglesfan

Lapinette: så tråkigt att höra om din mens! Jag förstår dig precis - de där funderingarna om det någonsin ska funka (tänk jag JAG är en av dem som inte kan få?). Önskar jag kunde göra ngt!

Dagens symptom: inga förutom lite flytningar

Förresten, hallå vad brösten har blivit känsliga!!! Det var ju ännu skönare med 6 nu!

• Snart så....

Muggles, prata för dig själv *ironi* min sambo vågar knappt ta i mig med tång

Är så svullen i magen att tom sambon såg det igår. Har som en bulle precis under naveln

• mugglesfan

Snartis: jag är och har varit i ca en vecka också svullen på magen. Den är liksom hård (mannen kommenterade det igår så det är inte inbillning). Jag har läst ngnstans att det är grav-hormoner som gör att tarmarna svullnar, det brukar tydligen försvinna efter ett par veckor.

Kan du inte liksom "bjuda" in honom? Jag måste medge att det kändes annorlunda nu, det är liksom inte "bara vi" längre Men det är nog bara en vanesak. Han kanske är lite ovan och rädd för att du inte ska vilja?

• BrudSommar2006

Tack Lapinette! Då skickar jag iväg en bild då, fast bra är den inte men jag orkar inte leta efter en annan.

Jag går annars och väntar på att du och släkting ska få till det så att jag får någon att dra barnvagn ihop med. Själv har jag ju inte problemet med huruvida jag inte vill berätta eller inte, det syns! Så jag känner inte att jag är orolig längre för att inte vara anonym.

• Lapinette

Hade din släkting på middag i lördags...det blev både sent och mycket alkohol. Nämnde bara lite kort att det inte har hänt något än och hon muttrade om att jag skulle åtminstone var tacksam att jag hade regelbunden mens. Jag har rekommenderat henne att gå till gyn.

• BrudSommar2006

Lapinette: Att det ska vara så orättvist svårt när man verkligen vill! Jag var inte heller särskilt regelbunden och jag tänkte att det här kommer att bli dyrt med ÄL-stickor om jag ska ta mig igenom flera paket varenda gång men som tur var så behövde jag inte hålla på så länge.

• Lapinette

Jag och min man sa det igår ...allt ska inte vara lätt här livet och hittills känns det som vi har haft sån jädrans tur att självfallet måste det vara något som inte flyter på så lätt.

• BrudSommar2006

Men jag tänkte på det du skrev nyss att någon måste hålla uppe statistiken för att det ska ligga kvar på 7. Har man inte kommit längre än medel är det inte dags att börja oroa sig. Lägg till det er flyttstress och annat som kommit emellan sedan.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???