• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Öh, jo jag fick inbjudan.
    Kort kommer om någon minut.

Jag skickar dom jag har så får du välja vilken du vill lägga in Muggles - blir det bra?

• nu är jag fruL

klart att ni ska prata symptom jessie
    självklart.
    jag är bara lite avundsjuk, mensdeppig och känner mig utanför

men med det menar jag INTE att nu inte skall prata ändå...ja´g ville nog bara mest höras

ihhhhh
    vad läskigt med sån otrolig värk i rattarna
    Vilken tur att man bara har små ynka russin

• nu är jag fruL

OCH ingen gravvärk i dom...

• Moppy

Frullan - jag är här om du vill snacka BIM symptom istället ;) Jag BIMar ju inte förrän mitten av januari dock eftersom fortfarande har mens :D

Har dock precis som Lapinette bestämt mig för att SKITA i att jaga ÄL nästa period. Jag orkar inte panik kn*lla utan tänker dricka mycket viiiin och mysa under julen och bara försöka att inte tänka på det. Om inte det går så kör jag en "panikomgång" gången efter det med hela baletten: RR, bisolvon etc.

Vad tror ni om denna taktik??

• Snart så....

jessie, ja det där känner jag igen. Gör så in i helvete ont när jag tar av mig BH:n!!
    Sova på mage eller sida går knappt och jag som alltid sover så buuuuuhuuuu
    Undra om detta kommer gå över??

Frullan, det spelar ingen roll om man har små eller stora, gör lika ont iallafall.

Det enda possitiva är att jag fyller ut BH mkt bättre, Dolly släng dig i väggen :D

Sorry nu ska jag sluta prata symptomer

• Snart så....

Moppy, tror på den taktiken! Man blir ju så trött efter månader av jagande och då kan man behöva ett break. Fast man släpper nog aldrig tankarna på det iallafall.
    Det är när man minst anar som plusset kommer :)

• BrudSommar2006

Jessie och Snart så: för mig har det börjat släppa nu, helt borta är det inte men nästan. Så det finns hopp framåt vecka 18...

• Snart så....

VECKA 18?!?!?!?!

GAAAHHHH men det är ju nån gång i MARS!!

Några tips för hur man underlättar det onda? Igår funderade jag allvarligt på en specialkudde likt liktornsplåster.

• Storasystern

Puuh, nu har jag hunnit ikapp! Himla massa sidor sen igår em...

Frullan - käka klister låter som en plan, ska vi testa det nästa gång?? Jag är redan deppig för att det inte kommer funka denna gång heller, fast jag inte ens haft ÄL än... Snack om bakvänt! :(
    Så MOppy, jag är med på din taktik!!! FAst jag kommer säkert att ändra mig innan ÄL är här och handla mera stickor iallafall...

Fick reda på igår att ytterligare en av tjejkompisarna är gravid. Jag känner mig så utanför och efter att det är löjligt... :(

Lapinette, vilken j-la dum-tant som dyker upp såhär precis innan jul...
    Mindre, en vit jul ska vi väl inte ha, det får alla som har plussat ha istället, jag ska ha en blöt jul med mycket snaps, glögg och annat gott (läs: vin) ;) ;)

Muggles, tack för att du la upp min bild! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???