• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

koko - det är därför jag tänker ta det coolt nästa omgång...så jag kan dricka viner och skuffa runt på safari med gott samvete. Hemma har vi bara franska viner men vi dricker självfallet annat. Det är bara det att när man bor (som vi gjorde) i Frankrike så hittar man inga andra viner. Men min man är öppen för andra viner också...fast självfallet blev det franskt rakt igenom på bröllopet.

• Lapinette

Känner åter igen att jag inte hänger med - vilken lista?

• BrudSommar2006

Hur var det med bilder, skickar man till muggles eller ska man ladda upp själv??

• _koko_

Lapinette - Det är klart det blir franska när det är det ni känner till bäst! Du kanske förresten kan tipsa om franska viner som en sån som jag kan dricka? Dvs en som är väldigt känslig för tanniner och kan få ont i huvudet samma kväll av typ 2 glas vin?

• Lapinette

Min lilla vän (koko) får du huvudvärk av 2 glas vin? Vad trist! Vita viner, funkar det?

• Lapinette

BrudSommar2006 - de ska skickas till muggles. Själv är jag fortfarande anonym här (ja, förutom för dig då)!

• Snart så....

frullan, nr8 var att åka på en resa där man inte vill vara gravid. Tänkte på din afrika-resa :)

• Jessie76

Hmmm... Glöm den där listan - jag var nyfniken som vanligt å ville veta vem jag skulle hålla tummarna för.....
    Nevermind

Jag har ff inte fått nåt mejl heller

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???