• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

men va faaaeenn.... jag skulle ju GÅ!

• nenne78

jaja.... *ser lite ledsen ut*

Hej då och tack för idag, Sweetstreetgumman!

• nenne78

jag kunde ju gjort den här:

• nenne78

åkejåkejåkej. Nu går jag. KRAM!!!

• _koko_

Japp, jag gled in, gjorde ett finskt gästspel och sen drog jag igen! Nu har jag ätit indiskt, mums, och installerat vår nya skrivare hemma! :)

Och se, nog har ni jobbat undan de sista darrande inläggen under tiden och passerat 7000!!! Jag visste väl det! :)
    Det är ju heelt galet faktiskt, kul att det var ni som tog det igen, sweet och nenne!

Borde verkligen gå och lägga mig nu, är sååå trött efter första hela arbetsdagen, tur att det bara är två till innan jul. :D
    Kram på er!

• Frejis

Tittar in här på kvällen, när jag äntligen fått tid.

Lite info till listan: Frejis, 33 år, Stockholm, försökt sedan december 05 (vi tar en optimistisk version nu för att inte dra ner trådens statistik. Med alla makens resor, missade ÄL mfl blir det ett år... minst.

Åker bort till mina föräldrar imorgon, det ska bli så skönt. Äntligen lite semester :) och då slipper man tänka så mycket på BIM och fokusera på ev graviditetssymptom.

God Jul och Gott Nytt År! (ifall vi inte "ses" här innan) Och ett plussitivt år till oss alla som försöker och försöker.

Kram på er alla!

• Eden-06

Hej alla godingar. Tråden bara rsar iväg. Över 7000 inlägg WOW

Lapinette: Är nyfiken på dig eftersom vi cyklar ihop. Har det blivit någon mens? Känner också molnande menssmärtor sedan ett par dagar tillbaka
    F-N också, vad ska man egentligen behöva göra för att bli gravid??????

• Page

Eden,
    1.Man ska vara 17 år ha sex med sin pojkvän för första gången och hata barn=gravid.
    2.Man ska vara otrogen med minst 2 andra killar samma kväll=gravid.
    3.Äta sina p-piller som vanligt och oops upptäcka att man är gravid när det är för sent att göra ett val=gravid.
    4. Dricka sig redlöst berusad och ligga med första bästa ragg=gravid.
    5. Man ska tycka att det är helt fel tillfälle att skaffa barn=gravid.
    6. Man ska få ett besök av den helige anden själv=gravid.

Ja, det var några förslag! Har något några bättre förslag?

• Page

För att ha sex med maken, äta massa piller, planera, invänta ÄL och lägga ut en smärre förmögenhet på olika tester verkar ta tid!

• Eden-06

Page: hihihihi
    Det värsta är att det stämmer så förbaskat väl.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???