• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag tycker det är stongt att ni försöker själva nu. Men tycker verkligen inte att det ska vara några problem för er att få kolla om allt är ok eller ej sedan när ni vill det.

• sweetstreet

Om de tjafsar om det vore de ju helt knasiga!!!!!!

• Page

14. Du är en halvsteril barnhatare och träffar en halvsteril barnhatare. Umgänget resulterar självklart i en graviditet.
    15. Du har redan 15 barn.
    16. Du tror att klimakteriet är över och att du är infertil.
    17. Aha! Du har sex med en kalotsk präst! (Var tvungen att få med lite "Törnfåglarna" här)

• sweetstreet

Haha!

Annars gillar jag nog din nummer 6 bäst!! Särksilt såhär i juletider.

Och den vet man ju från vems verklighet den är tagen!!! ;) :D :D :D :D :D

• sweetstreet

Förresten Page, blev din nästa omgång piroger bättre än den första?

Och du, varför måste du göra flera omgångar piroger??
    Är det till många personer, eller gör du alltdi mycket mat som du fryser in sedan för att inte behöva laga mat på ett tag?

*Japp, nyfikenstruten är på*

• Page

Klämmer fram en sista:

18. Du har precis lyckats banta ned dig till en perfekt trivselvikt.

• Page

Nästa laddning blev precis lika ful som den första. Stör mig lite på det faktiskt eftersom det ser så oestetiskt ut. Mat ska vara vacker och god!

Pirogerna är till jul (nej, jag är inte från Ryssland). Jag brukar laga mat från olika kulturer till jul. Vi är ganska många nationaliteter i min familj så det blir blandat julbord!

• Page

Hänger ni på några amerikanska jultraditioner? Eller importerar ni prinskorv?

• Page

I år är det bara maken och jag (och säkert några kompisar)så det blir bara två nationaliteter. Piroger och köttbullar!

• sweetstreet

Det blir bara jag och maken här. Vi kommer fira med en hel del svnska sakr som sil och köttgullar. Jag älskar lutfisk också (jag vet att jag rä rätt ensam om det....) och vi har fått tag på lufisk i en skandinavisk afär i Brooklyn så jag är glad!!!!!! Sill kan vi köpa i vår vanliga affär numer vilket är skönt. Man slipper åka till ikea! :)

Jag är nog ganska konservativ o traditionell vad gäller just maten till jul. Kanske är trist, men jag skulle verkligen sakna t ex sillen. Förra året firade vi också här och då hade vi inge lutfisk. Det tyckte jag var såååååå tråkigt. Så jag är överlycklig i år när vi hittat det! :) :) :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???