• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Page kom på några till Säkra kort i jakten på Plusset med stort P.
    Fortsätter helt enkelt din lista:

7. Ha sex med nya personalchefen på firmans blöta julfest. Självklart är ni båda gifta men inte med varandra...

8. Ni har just bokat en resa och betalt dyyyyra pengar som ej går att få tillbaks vid ev avbokning. Och resmålet är ett ställe du defintivt inte kan/vill åka till som vare sig gravid eller nybliven mamma

9. Du har just redan fött barn (ganska nyligen) och har hoppats att ditt ammande ska fungera som preventivmedel, men siner snart att du kommer att ha fött två barn inom loppet av mindre än ett år!

10. Du har just fått drömjobbet

11. Du har just förlorat jobbet...

12. Du har åkt med tjejpolarna till något skönt semesterparadis och strulat lite med en semesterförälskelse. Väl hemma i vintertrötta Sverige inser du att du har plus på stickan.

13. Du och din man har det bara för bra för att vara sant. Planerar barnverkstad och inser att du plussat samma dag som du får reda på att han haft en affär med din bästa vän. I över ett år!

• Page

Eden,
    Jag misströstar inte än. Detta är bara det tredje försöket. Inväntar ÄL runt jul/nyår. Vet inte riktigt när det blir så vi kommer satsa hårt hela julledigheten.

Efter nyår blir det besök på gyn, några lögner och insemination!

Sweet, några förslag är faktiskt hämtade ur verkligheten!!

• sweetstreet

Japp Eden!

Här är vi! :)

Och jag håller tummarna för dig att det inte alls är röda tanten som är på intåg utan något mycket roligare!

• sweetstreet

ok Page, din verklighet eller någon annans????

• sweetstreet

Gissar att även mina förslag kasnke är ur någons verkligehet. Men förhoppnigsvis inte så mångas...

• Page

Aaaahahahaha! Vet inte vilken förslag som är bäst egentligen! Kanske chefen...*ryser av obehag*

• Page

Inte min egen! Skulle aldrig hänga ut mig själv på så sätt!

Har aldrig varit gravid tidigare. Vad jag vet.

• sweetstreet

Vad menar du med lögner Page??

Om hur länge ni försökt eler vad??

Men om din man verkligen har genomgått cellgiftsbehandling och kirurgiskt(?) ingrepp så förstår jag inte varför ni inte kan få hjälp redan nu? Iallafall för att kolla upp om det överhuvudtaget kan fungera för er på "naturlig väg" eller om ni annars behöver lite hjälp på¨traven?

• Page

Ja, lögner om hur länge vi har försökt. Jag vill helt enkelt inte riskera att de säger åt mig att gå hem och försöka i ett halvår till.

Jag måste se till att jag fungerar och sen kan vi begära att vi får våra simmare!

Men jag vill så gärna att det ska fungera på naturlig väg. Synd att jag inte kan komma åt spermierna själv, de hade stackarn sluppit veta att han skjuter lösa skott!

• Page

Dessutom så är han så glad att vi försöker på naturlig väg! Vill inte krossa hans drömmar riktigt än.

Nä, nu ska jag inte tjata mer om insemination, sjukdomar och annat deprimerande.
    Här ska det bli barn!!! Bästisen bisolvon ska se till att det blir barn!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???