• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Cicci - När du klickar på länken i mailet, kommer du till en sida med bilden till vänster och inloggningsrutor till höger?

I texten under dem finns bla följande:

Forgot your password?
    Don't have an account? Create one for free.

Där "Create one for free" är klickbart. Klicka där!

• Bröllopstokiig

koko, nu har jag fixat kontot, tog lite tid att se länken.... hrrmmmm som sagt inte smartast i stan, kan det vara ett symptom, hahahahaha

• Bröllopstokiig

Tack för hjälpen koko i af!

• Liten med Mindre

Du är säkert fin oavsett badringar Lapinette. Jag har för mig att jag kikade på era bröllopsbilder en gång i tiden, minns tyvärr inte riktigt.

• _koko_

Snartis - Nähärru, jag tänker INTE vänta till nästa jul med att bli på smällen!!! :D

sweets dikt är ju så mitt i prick att man nästan blir tårögd!!

• Snart så....

ser ni att vi närmar oss 7000? Shit undra hur många inlägg det blir denna gången :D :D

• _koko_

Cicci - ja, det stod ju en MASSA text där, så det är klart att det går att missa. :D

• Snart så....

koko, Nääää klart du ska vara på tjocken innan...

• Bröllopstokiig

Nu ska jag iväg till flygplatsen. Jag kommer kika in under julhelgen (säkert redan i morgon). MEN jag vill passa på att önska alla mina goa trådkompisar en rikgtigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

MASSA KRAMAR FRÅN CICCI

• _koko_

OH MY GOD!! 7000!!! Blir det sweet igen som tar det? Ser ju ut som att det blir ikväll eller i morgon bitti...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???